*****ඔහු ඔහුද ඇයද 05*****

***මිතුරාගේ වෙස් ගත් ආදරවන්තිය***


එහෙම ටික වෙලාවක් කියෝ කියෝ ඉදල මදූශ එහෙමත් නැත්නම් මගෙ යාලුව
"මොනා උනත් ඔයා දැන්නම් කෙල්ලෙක් වගේමයි .පාරක එහෙම ඔහොම යන්න එපා.කොල්ලො අල්ලන් අරී හොදේ.පිට උන්ට නෙමේ මටත් දැක්කම අරින්නමයි හිතෙන්නෙ"
එහෙම කිව්වම මට අමුතු හැගීමක් ආව.
"එහෙමද ආස.ආසනම් ඕන දෙයක කර ගන්න එකනෙ තියෙනෙ"
කියල කියවුනා.ඒක අහල පුදුමෙන් වගේ මගෙ දිහා බලන් හිටපු මදූෂ හිමීට මගෙ මූනට ලං උනා.ලංවෙලා මගෙ තොල් වලට කිස් එකක් දුන්න.ඒ කිස් එක මම බලාපොරොත්තු නොවුන දෙයක් උනත් ඒ කිස් එකෙන් මාව වෙනම ලෝකයකට අරන් ගියා.ඒ වෙලේ බීල මත් වෙලා හිටපු නිසාද මන්ද මට මාවම අමතක උනා.මම කොල්ලෙක් කියල අමතක වෙලා ගියා.තොල් වලට කිස් එක දීල එයා ටක්ගාල ඈත් උනා.මම එහෙම්ම එයාව ලගට ඇදල අරන් එයාගෙ තොල් කිස් කරල උරන්න ගත්ත .ඒකට එයාත් අකමැත්තක් පෙන්නෙවෙ නෑ.එහෙම ටික වෙලාවක් එයාගෙ තොල් උරල එයා ඇදන් හිටපු ටීශර්ට් එක මම ගලෝල දැම්ම.එයාගෙ ඇග දැක්කම මාව පිස්සු වැටුන.කලින් එයාගෙ ඇග දැකල තිබ්බට මෙච්චර ලගින් කවදාවත් දැකල නැහැ 
ජිම් ගිහින් ඇග හදන් හිටපු එයාගෙ ඇග නියම පිරිමියෙක්ගෙ විදියට ම තිබ්බ.ඒ අතින් බලද්දී මගෙ ඇග කෙල්ලෙක් වගේම තමා.
එයාගෙ ටීශර්ට් එක ගලෝල මම එයාගෙ මුලු ඇගම කිස් කරන්න ගත්ත.එහෙම කරල ටිකකින් එයාගෙ කලිසම ගලෝල දැම්ම මමම.ඒ වෙලේ තමා එයාගෙ දගයව දැක්කෙ.මගෙ අගල් දෙකක් තුනක් විතර උනාට එයාගෙ එක අගල් 10 කට කිට්ටු ඇති.මගෙ තනි අතකින් අල්ලන්න බැරි තරම් ලොකුයි.
එයාගෙ කලිසම ගලෝල මම එයාගෙ එක උරන්න ගත්ත .දැන්නම් මම කොල්ලෙක් කියන එක අමතක වෙලා කෙල්ලෙක් වගේ තමා හිතුනෙ.
එහෙම ගොඩක් වෙලා එයාගෙ එක ඉරුව පැය භාගයක් විතර .පස්සෙ එයාගෙ එකෙන් බඩු ගියා මගෙ කටේම.කටෙන් එකයි .කට දෙපැත්තෙන් බේරෙන්න ගත්ත.එහෙම මම ඒ ටික ගිල්ල.පසේ එයා මම ඇදන් හිටපු ඇදුම ගලෝල දාල මාව ඇදට තල්ලු කලා.එහෙම කරල මගෙ තොල් උරන්න ගත්ත.කට ඇතුලට දිව දදා හොදට ඉරුව.පස්සෙ ඒක කරල මගෙ මූනෙ ඉදන් මුලු ඇගම ලෙව කන්න ගත්ත.මගෙ මුලු ඇගම කෙල වලින් නෑවිලා ඒ වෙද්දි..
පස්සෙ එයා මගෙ ඩික් එක කටට අරන් ටික වෙලාවක් ඉරුව.විනාඩි 5ක් වගේ උරද්දි එයාගෙ කටේම මට බඩු ගියා එයාගෙ තරම් ගියෙ නෑ.ගිය ඒවත් වතුර වගෙ.එයාගෙ ඒවනම් කිරි පාටට තිබ්බ.කොහොම හරි එයාගෙ කටේ තිබ්බ මගෙ බඩු ටිකත් මගෙ කටටම දැම්ම.පස්සෙ ඒ ටික ගිලින්න කිව්ව.ඒ ටික ගිලල ඉවර උනාම එයා මගෙ පස්සට දිව දාන්න ගත්ත.ඒ වෙද්දි නම් මට් ඉන්න බැරුව කෙදිරි ගාන්න ගත්ත.එයා මම කෙදිරි ගාන නිසා කාබරේ තිබ්බ රබර් බෝලයක් අරන් මගෙ කටේ එබුව.
ඊට පස්සෙ ආයම දිව දාන්න ගත්ත.මම අමාරුවටම කෙදිරි ගගා දගල දගල හිටිය.ඒ වෙද්දි එයාගෙ ඩික් එක ආයෙම කෙලින් වෙලා යගදාව වගේ.දිව දාල ඉවර වෙලා මගෙ කටේ තිබ්බ බෝලෙ ආයෙම එයාගෙ එක මගෙ කටට දුන්න.එයගෙ එකේ සයිස් එකත් එක්ක ඒක මගෙ කටට සම්පූර්ණයෙන් දා ගන්න පුළුවන් උනේ නෑ.කලින් පාර කටට අරන් තාම මගෙ කට රිදි රිදි තිබ්බෙ.එය මම අදි මදි කරනව දැකල මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලල බලෙන්ම මගෙ කටට එබුව.උගුරට යනකන් ඔබල කටේ කල ටිකක් වෙලා.ටික වෙලාවක් කරල මගෙ පස්සට කෙල පාරක් ගහල මගෙ හිලේ එයාගෙ ඩික් එක අතුල්ලන්න ගත්ත.ඒ වෙලේ නම් මට බය හිතුන හොදටම.
මොකද අගල් 10ක් විතර දිග මගෙ අතකින් අල්ලන්න බැරි තරම් ලොකු එයගෙ ඩික් එක කවදාවත් මුකුත් ම ඇතුලට දාල නැති මගෙ පස්සට දාන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බෙ නෑ.මම ඒක එපා කියද්දි එයා ආයම මගෙ කටට අර බෝලෙ ඔබල මගෙ අත්දෙකෙන් අල්ලන් එයාගෙ ඩික් එක මගෙ පස්සෙ හිල ලගින් තියල එක පාරට ඇතුලට යවුව.මුලින් මගෙ හිල පොඩි නිසා ඇතුලට ගියෙ නෑ.පස්සෙ ආයම තියල එක පාරටම ඇතුලට යැවුව.ඒ වෙලේ මට දරා ගන්න බැරි තරම් වේදනාවක් දැනුන.මට හොදටම තේරුනා මගෙ පස්ස ඉරුන කියල.පස්සෙ මගෙ හිල ඇතුලෙ එයාගෙ එක ටික වෙලාවක් නිකන්ම තියාගෙන ඉදල ටිකකින් හිමින් ගහන්න ගත්ත.මුලින් මාර වේදනාවක් තිබ්බෙ .
ටිකකින් ඒ අමරුව නැති වෙලා අමුතු ෆීලිංග් එකක් එන්න ගත්ත.මාත් ඒ ෆීලිංග් එක නිසාම කකුල් දෙක එයාගෙ කරට දාල එයාට දීගෙනම හිටිය.එය පැයකට වඩා මට ගැහුව.ගහල බඩු ගියේ පැයකට විතර පස්සෙ.ඒව එහෙම්ම පසේම යැවුව.ඒ වෙද්දි මට කෙලින් ඉනවත් පන තිබ්බෙ නෑ.පස්සෙ එයා ආයම මට කටට දුන්න.මම අමාරුවෙන් උනත් එයාගෙ එක කට්ට ගත්ත.ටික වෙලාවක් එහෙම කරල එයාගෙ එක කටින් එලියට ගත්ත.ඒ වෙනකොට මගෙ මුල් ඇගම රිදෙන්න අරන් තිබ්බෙ.
ටික වෙලාවක් මාව තුරුල් කරන් ඉදල එයා මාව අත්දෙකට වඩා ගත්ත.මාව එහෙම්ම අරගෙන එයාගෙ කාමරේ තිබ්බ බාතෘම් එක්ට අරන් ගිහින් මාව ඒකෙ ඉන්දවල මාව නෑව්ව.නාල මම එහෙම ඉද්දිම එයත් නා ගත්ත.නාගෙන ආයම බත් රූම් එකේදිම කටට දුන්න .බඩු යනකන් කටට දීල බඩු ගියාම ඒ ටික පෙව්ව.පස්සෙ මාව උස්සන් ඇදට ගියා.ගිහින් අමාරුවටම අපි දෙන්න ඇදුම් නැතිවම තුරුල් වෙලා නිදා ගත්ත.
පස්සෙ පහුවදා අපි දෙන්න නැගිටිනකොට දවල් වෙලා.ඒකත් නැගිට්ටෙ එයාගෙ අක්ක කතා කරන එක ඇහිල.අපි දෙන්නම ටක් ගාල නැගිටල එයා කලිසමකුයි ටී එකකුයි ඇද ගත්ත.මම ඊයෙ අක්ක දුන්න නයිටිය අයම ඇද ගත්ත.ඒ ඇදගෙන සාලෙට යනකොට තමා මට තරු විසික් උනේ.මට අඩිය තියා ගන්නවත් බැරි තරමට පස්ස රිදෙන්න ගත්ත.මම අමාරුවෙන් අමාරුවෙන් ඉවසගෙන මූන කට හෝදගෙන ඉස්සරහට ගිහින් ඉදගත්ත.ඒ වෙලේ අක්ක ඇවිත් තේ එකක් දුන්න.මම තේ එක බිව්ව.බීල ඉවර උනාම අක්ක ඇහුව දැන්ම යනවද නැත්නම් දවල්ට කාලම යනවද කියල.ඒකට මම උත්තර දෙන්න කලින් මදූෂ ඇවිත් මෙකා හවස් වෙලා යයි.අපි දෙන්නට කරන්න වැඩ ටිකක් තියනව කරන්න.එහෙම කිව්වම අක්ක අහුව එතකොට මෙය අදින්නෙ මොනාද.රෑ තිස්සෙම නයිටියක් ඇදන් හිටියෙ.මේක කෙල්ලෙක් නෙමේනෙ කොල්ලෙක් .තමුසෙගෙ ඇදුම් අදින්නත් පුලුවනෑ.අනික මෙයාගෙ ඇදන් ආපු ඇදුමත් ඉරිල ඊයෙ උබල කරපුව නිසා.එහෙම අක්ක කිව්වම අයියෝ ඒක අවුල්ක් නෑ.ඊයෙ රෑ ඇදන් හිටපු එකේ අදට තව උබේ ඇදුමක් දෙනව .ගෙදර තමා වැඩ ටික තියෙන්නෙ .කවුරුත් එන්නෙ නැති එකේ අවුලක් නෑ.
එහෙම කිව්වම අක්ක "මේක කොල්ලෙක් බන්.කෙල්ලෙක් නෙමේ මගෙ ඇදුම් අදින්න.ඊයෙ රෑ නිසා දුන්නෙ අදින්න."
ඒකට මදූෂ "කමක් නෑ බන් අදට දීපන්කො ආයෙ ඇදුම් හොයන්න වෙලාවක් නෑ.වැඩ තියනව"
ඒකට අක්ක ඇහුව මගෙන් මොකද කියන්නෙ කියල .යාලුවව චටර් කරන්න බැරි නිසා මාත් කිව්ව මොනා කරන්නද අක්කෙ වැඩ ටික කරන්නත් ඕනනෙ.ආයෙ වෙලාවක් හදා ගන්නවට වඩා මෙහෙම්ම කරල යන එක ලේසී නෙ."
ඒකට අක්ක ඔයලට හොදයි නම් මට මොකෝ කියල යන්න හදද්දි මහේෂ්" ටිකක් සැහැල්ලු වැඩක් කරන්න පුළුවන් එකක් දෙනව හොදේ"
ඒකට අක්කත් ගස්සගෙන කාමරේට ගිහින් ගවුමක් ගෙනත් දුන්න.මම ඒකත් අරන් කාමරේට ගියා.මගෙ පස්සෙන් මදූෂ ත් ආව.ඇවිත් කාමරේ දොර වහල මගෙ ලගට ඇවිත් මාව ඇදෙන් ඉන්දවල මගෙ ලගින් දන ගහ ගත්ත.
දන ගහගෙන "ඊයෙ උන දේවල් වලට මට සමාවෙයන්.උබට එහෙම කරන්න කවදාවත් මම හිතන් හිටියෙ නෑ.කියල අඩන්න ගත්ත.එයා අඩන එක දැකල මටත් ඇඩෙන්නෙ ආව.මම එයාට කිව්ව ඔයාගෙ වැරැද්දක් නෑ.මම කැමැත්තෙන් නේ ඒව උනේ.දැන් ඒව ගැන හිතන්න එපා.ඒව වෙලා ඉවරයි .කියල කිව්ව.ඒක අහුවම එයා අඩන එක නතර කරල ඇදේ අනිත් පැත්තෙන් වාඩි උනා.වාඩි ව්ව්ලා ටික වෙලාවක් හිටිය.ටිකකින් මගෙ ලගට ඇවිත් මගෙ කම්මුල් දෙකෙන් අලල " ඔයා පොරොන්දු වෙන්න මේ දේ ඔය කාටවත් කියන්නෙ නෑ කියල " කිව්ව.ඒකට මම හා කිව්වට පස්සෙ."ඔයා දන්නව ඔයා ක්ලාස් එකට ආපු දා ඉදන් මට කෙල්ලෙක් හිටියෙ නෑ.මට ආදරේ එපා වෙලා තිබ්බෙ.කෙල්ලො තිත්ත වෙල තිබ්බෙ.එහෙම තියෙද්දි තම ඔයා ආවෙ.කෙල්ලො එපා වෙලා ආදරේ එපා වෙලා හිටපු මට කවදාවත් කොල්ලෙක් ගැන ආදරයක් නොදැනුන මට ඔයාව දැක්කට පස්සෙ අමුතු හැගීමක් ඇති උනා.ටික කාලයක් ඔයා එක්ක ආශ්‍රය කරද්දී මම ඔයාට ආදරේ කරන්න ගත්ත.මේ වෙනකන් ඒ ආදරේ කාටවත් කිව්වෙ නෑ.හැමදාම මට හිතුනෙ ඔයා මගෙ කෙල්ල විදියට.ඒකයි හැම තැනදිම ඔයා ලගින් ම හිටියෙ.ඔයා කොහොම හිතයිද දන්නෙ නෑ.ඔයා කැමති නම් හැමදාම මගෙ කෙල්ල වෙන්න මම ඔයාව ආදරෙන් බලා ගන්නම්.කිසිම වෙනසක් නොකර අදරෙන්.වෙන කා දිහාවත් බලන්නෙ නැතුව කා ගැනවත් හිතන්නෙ නැතුව.ඔයා අකමැති නම් මේ හැමදේම මෙහෙම්ම අමතක කරමු.ඔයා කැමති නම් හැමදාම මගෙ කෙල්ල වෙනවද." 
එහෙම ඇහුව්ම මට මොනාද කියන්නෙ කියල හිතා ගන්න බැරි උනා.මම මුකුත් නොකිය අක්ක දුන්න ඇදුමයි තුවායයි අරන් අමාරුවෙන් බාත් රූම් එකට ගියා.ගිහින්............
මතු සම්බන්ධයි .....







Comments

Popular posts from this blog