සිහිනයකි ජීවිතය





 

මම ප්‍රභාත් අතුල ජයකොඩි.ජයකොඩි පවුලෙ එකම කොල්ල.ජීවිතයම දේශපාලනය කර ගත්ත පවුලක එකම ලමය.මට දැන් වයස අවුරුදු 35.ජීවිතයම සෙල්ලක්කාර විදියට ගෙවපු ගන්න පුළුවන් හැම ආතල් එකක්ම ගත්ත කොල්ලෙක්.මගෙ අම්ම මීගමුවේ නගරාධිපති .තාත්ත පාර්ලිමේන්තු ඇමැති කෙනෙක් .එයාලගෙ අඩිපාරෙම ගිය මම අද රාජ්‍ය ඇමැති කෙනෙක් .මගෙ ජීවිතේ මට ඕන හැමදේම කර ගත්ත.හැමදේම ලබා ගත්ත.හොඳින් හරි නරකින් හරි.හැමදේම තිබ්බ මට ජීවිතේ එකම එක දුර්වලතාවයයි තිබ්බෙ .ඒ තමා කවදාවත් මට කෙල්ලෙක් එක්ක සතුටු වෙන්න පුලුවන් උනේ නෑ.ඒ මගෙ ලිංගය ප්‍රානවත් වෙන්නෙ නැති නිසානම් නෙමේ.කවදාවත් මට කෙල්ලො දැක්කම හැඟීමක් ආවෙ නැහැ.මට කෙල්ලො දැක්කම හැඟීමක් ආවෙ නැති උනාට කොල්ලො දැක්කම නම් හොඳටම හැඟීම් ඇවිස්සෙනව.ඒක නිසා කවදාවත් මම කෙල්ලො එක්ක සතුටු උනේ නෑ.ඒ වෙනුවට කොල්ලො එක්ක ඇති වෙන්න සතුටු වෙන්න පුලුවන් උනා.හැබැයි කවදාවත් මම වටේ යන බඩු වගේ කොල්ලො එක්ක නිදා ගත්තෙ නෑ.මට කොහෙ හරි කොල්ලෙක් ගැන හැඟීමක් ඇති උනොත් ඒ කොල්ල දවසක් යන්න කලින් මං ගාවට අරන් එනව.හැබැයි ඒ අරන් එන කොල්ල ගැන ඒ දවස ඇතුලත සම්පූර්ණ විස්තර හොයල තමා අරන් එන්නෙ.ඒකට මට උදව් කරන්න මටම හරියන සෙට් එකක් හිටිය මට.ඒ තමා මගෙ බොඩිගාර්ඩ් සෙට් එක.
උන් මට ඕන දේ දුන්න වගේම තමා උන්ටත් ඕන දේ මගෙ වැඩෙන්ම උන් කර ගත්ත.මගෙ වැඩේ වෙන නිසා කවදාවත් උන්ට මම බාධාවක් වෙන්න ගියෙ නෑ.උනුත් උන්ගෙ වැඩේ කර ගන්න නිසා මුකුත් කියන්නෙ නැතුවම මම කිව්ව ගමන්ම මගෙ වැඩේ කරල දුන්න.මම කොල්ලො එක්ක සතුටු වෙනව වගේම තමා උන්ට ඕන උනේ අලුත් කෙල්ලො.වැඩ දෙකම වෙන්න ඕන නිසා මට ඕන කොල්ල ගොඩක් වෙලේට කෙල්ලෙක් ඉන්න කොල්ලෙක් උනා.ගොඩක් වෙලේට ඒ කොල්ල කෙල්ල එක්ක යනකොට දැක්ක කපල් එකක්.මට කොල්ල ගෙනත් දෙනකොට මගෙ උන් ඒ කොල්ලගෙ කෙල්ලවත් කොහොම හරි අරන් එනව.හැබැයි ඒ කොල්ලයි කෙල්ලයි අරන් ආවට පස්සෙ කවදාවත් ආයෙම ගෙදර  ගියෙ නෑ.
ඒ කොල්ලයි කෙල්ලයි අරන් ආවට පස්සෙ උන්ගෙ ජීවිතේ ම විනාස කරා අපි.කවදාවත් වෙන කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් එක්ක හිටපු නැති උන් උනත් අපි අරන් ආවට පස්සෙ උන් මාසයක් දෙකක් යනකොට සල්ලි හම්බ කරන මෂින් වෙලා ඉවරයි.මට තිබ්බ ගණිකා මඩම් රට වටේම.කොල්ලෙක් උනත් කෙල්ලෙක් උනත් අපි අරන් ආවට පස්සෙ උන් ගණිකාවො වෙලා තමා අන්තිමට නතර වෙන්නෙ.කොච්චර උන් අකමැති උනත් උන්ට අනිවාර්යයෙන් ගණිකාවො වෙන්න උනා.අපි අරන් ආව කොල්ලො කෙල්ලො කොච්චර හොඳට අන්තිමට බඩු වෙලා නතර වෙනවද කියනවනම් අන්තිමට කෙල්ල අවිත් කොල්ලට ඇරල යන්නෙ.කොල්ලත් තමන් ආදරේ කරපු කෙල්ලට කියල පැය ගාණක් ඇර ගන්නව.තමන් ආදරෙ කරපු කෙල්ල ඉස්සරහ නපුන්සකයෙක් විදියට ඇර ගන්න තමන් ආදරේ කරපු කොල්ලව නපුන්සකයෙක් වෙනව කොච්චර ආදරේ කරන කපල් එකක් උනත්
ඒ අරන් එන කොල්ල මට දීල කෙල්ලව අපේ උන් අරන් යනව.කොල්ලයි කෙල්ලයි මාසයක් විතර අපි තියාගෙන රේප් කරනව.ඒ කාලෙදි කෙල්ල දවසම ඉන්නෙ ඇදුම් නැතුව.ඒකෙ අනිත් පැත්ත කොල්ල.කොල්ල මම ගාවට ආවට පස්සෙ ඒක තව දුරටත් කොල්ලෙක් නෙමේ.දවස් දෙකක් යනකොට උ නපුන්සකයෙක් වෙලා ඉවරයි .උට ආපු වෙලේ ඉඳන් අදින්න වෙන්නෙ කෙල්ලන්ගෙ ඇදුම්.කෙල්ලන්ගෙ ඇදුම් ඇදල අන්තිමට දාර නපුන්සකයෙක් බඩුවක් වෙලා අන්තිමට තමන් ආදරේ කරපු කෙල්ලම ඇවිත් පුක පලල ගියාම නතර වෙන්නෙ මගෙ නපුන්සකයන් ඉන්න ගණිකා මඩමෙ.කෙල්ලත් අන්තිමට අපෙ උන්ගෙන් රේප් වෙලා තමන් ආදරේ කරපු කොල්ලටත් ඇරල ඌ ඉස්සරහම පිරිමි 7කට8කට කියල ඇරගෙන ඒකිත් අන්තිමට මගෙ ගණිකා මඩමෙ බඩුවක් වෙලා නතර වෙන්නෙ.
මෙහෙම සල්ලාල විදියට ගෙවපු මගෙ ජීවිතේ වෙනස් වුනේ මගෙ ගාර්ඩ් එකට ආපු පොලිසියෙ කොල්ලෙක් නිසා.ඒ වෙනස් වෙච්ච ජීවිතේ කතාව තමා මේ.

Comments

Popular posts from this blog