පවුලේ කතාව 02
   (Admin Story)



කොහොම හරි තාත්තා නැති වෙලා අවුරුදක් විතර ගියාම මාව හොස්ටල් එකක නතර කලා.එතකොට මට අවුරුදු 13 ක් ඇති .කොහොම හරි ඉතින් එහෙම ගිහින් පලවෙනි දවසෙ ස්කූල් ගියා.මට වයස අඩු උනාට වයසට වඩා පෙනුමක් තිබ්බ.තන් දෙක පස්ස එහෙම මේ වයසෙ කෙල්ලන්ට වඩා ලොකුවට තිබ්බා.ඒ නිසා කොල්ලො මගෙ පස්සෙන්මයි.කොහොම හරි මාව යව්වෙ ගර්ල් ස්කූල් එකකට.පලවෙනි දවසෙ සීනියර් අක්කල අලුත් ලමයින්ට රැග් දෙනව.මාවත් ඒකට අහු උනා.මට තිබ්බෙ එතන හිටපු සීනියර් අක්ක කෙනෙක්ට ආදරෙයි කියල එයත් එක්ක දවසම ඉන්න.කොහොම හරි ඒ අක්කත් ලස්සනයි .හැබැයි කොල්ලෙක් වගේ හැසිරුනේ නම්.
මම ඉතින් ඒ කියපු විදියට ඒ අක්ක ලගට ගිහින් ආදරෙයි කිව්ව.ඒ කිව්ව ගමන් ඒ අක්ක මාව ලගට ඇදල අරන් මගෙ ලිප් කිස් කලා එහෙම්ම මගෙ පස්ස මිරිකුව කට්ටියම ඉස්සරහම.ඒ කරල මාව එකන් එයාගෙ පන්තිය ට ගියා.පස්සෙ මාව එයාගෙ ලගින්ම ඉන්දෝගෙන හිටියෙ .එයා ඉන්න ගමන් මගෙ තන් දෙක එහෙම මිරිකුව .බයටයි ඒකෙ තිබ්බ ආතල් එකටයි මට එයාට විරුද්ධ වෙන්න බැරි උනා .පස්සෙ පැය දෙකක් විතර ගියාම මාව යැවුව .එහෙම්ම ක්ලාස් එකට ගිය මම ඒ උන දේ ගැන කල්පනා කර කර හිටිය.හැබැයි මොනා උනත් ඒ උනදේට නම් මගෙ හිතේ කැමැත්තක් තිබ්බ.
කොහොම හරි එහෙම්ම කාලෙ ගත උනා.එහෙම කාලෙ යනකොට අර අක්කත් ටික ටික මට කිට්ටු උනා ..යාලුවෙක් වගේ මුලින් හිටියත් පස්සෙ පස්සෙ ඒක වෙනස් වෙලා වෙන දේවල් වලටත් ගියා..කාලයක් එහෙම යද්දී ඒ අක්ක කොල්ල වෙලා මම කෙල්ල උනා.එයා හැමවෙලෙම මාත් එක්ක හිටියෙ මගෙ බොයි ෆ්‍රෙන්ඩ් වගේ.ඒක නතර උනේ අපි වෙනම ගෙයක් කුලයට අරන් නතර උන එකෙන්.
අපේ අම්මලට සල්ලි තිබ්බ නිසා ඒක ප්‍රශ්නයක් උනේ නෑ.අක්කගෙ අම්මලත් හොද සල්ලි තියන අය.
ඒ නිසා අපි වෙනම ගෙයක් කුලයට අරන් දෙන්න එකට ජීවත් වෙන්න ගත්ත.එහෙට යනකොට අක්ක අරන් ගියේ ඔක්කොම කොල්ලො අදින ඇදුම්.
එදා ඉදන් අපි නොකරපු දෙයක් නැහැ .කොම හරි අක්ක දවසක් මෙච්චර කල් කෙල්ලෙක් විදියට හිටපු මාව අන්තිමට ගෑනියෙක් කලා.එයා මෙහෙ එනකොට ඩිල්ඩෝ වගයක් ගෙනත් තිබ්බ.දවසක් අපි දෙන්න එකට ඉන්නකොට එයා මාව කිස් කරල පටන් ගත්ත දේ ඉවර උනේ ඒ ඩිල්ඩෝ එකක් බැදන් මාව කෙලෙක් කරල.
මගෙ පෙට්ටිය කඩපු දවසෙ ඉදන් හැමදාම අක්ක එක්ක මම සෙක්ස් කලා.අක්ක මට වඩා අවුරුදුදක් වැඩිමල්.මගෙ පෙට්ට්ය කඩනකොට මට වයස 15.අක්කට 16.එදා ඉදන් අද වෙනකන් ඒ අක්ක තමා මගෙ ජීවිතේ ..මම අන්තිමට බැන්දෙ මාව ගෑනියෙක් කරපු අක්කවම තමා .එදා අක්ක මාව ගෑනියෙක් කරල පටන් ගත්ත ජීවිතේ අද වෙනකන් දෙන්නම එකට ඉන්නේ.ඉස්සරහට ත් එහෙම ඉදී........

මතු සම්බන්ධයි

Admin story

Comments

Popular posts from this blog