ගණිකාවක වූ තරුණයකුගේ කතාව 05

           ( Admin Story )



"ඒ කාමරේට ගියම තමා මට මෙච්චර කල් ඕන වෙලා තිබ්බ දේ හම්බ උනේ.මගෙ ඉස්සර නවෝද්‍යා දන ගහන් හිටිය.එයාගෙ අතේ මුද්දක්ට් තිබුන.එහෙම්ම මගෙ මැණික මගෙන් අහුව මට කැමති මාව දැක්කම මාව එයාගෙ ආදරේ වගේ තේරෙනව.මට ගොඩක් ආදරය කරනව කියල කිව්ව.මාත් ඒක ඔන කමෙන් හිටපු නිසා එයට ඒක කිව්වම එයා ඇවිත් මාව බදාගෙන කිස් එකක් දුන්න."
"උබ දන්නවද පො******* තොගෙ ඔය යට තියන ප## කරන්න බැරි උන දේ මගෙ මැනික එදා මට කලා.මගෙ මැනික එදා රබර් ඩිල්ඩෝ එකකින් මාව ගෑනියෙක් කලා.‍රබර් එකකින් කරන්න පුළුවන් උන දේ තොට එකක් තිබිලත් කරන්න බැරි උනා .උබ සිල් රැක්කනෙ ඒ කාලෙ.හා හා හා හා .උබ තාමත් මොකෙක්වත් එක්ක නිදාගෙන මොකෙක්ගෙවත් පෙට්ටියක් කඩල නැතුව ඇති නේ .දුක තමා රත්තරන් තොට ආයෙ කවදාවත් කොහොමත් එක කරන්න වෙන්නෙ නෑ.මොකද අදින් පස්සෙ තොගෙ පිරිමි කම ඉවරයි .අදින් පස්සෙ තෝ අපිට සල්ලි හම්බ කරල දෙන පො### වහලෙක් විතරයි "

එහෙම කියපු ශර්මිලා නවෝද්යාගෙ ලගින් අවිත් මගෙ කනට ගහන්න ගත්ත .කොච්චර ගැහුවද කියනවන්ම් නවෝද්‍යා ඇවිත් නැවත්තුවෙ නැත්නම් මාව මැරෙනකන් ගහනව මේකි.
පස්සෙ ශර්මිලා ව අයින් කරපු නවෝද්‍යා ලගට ඇවිත්

"තෝ දැන් අපේ කතාව අහන් හිටියනෙ.තොට වෙන්න යන්නෙ මොකද්ද කියල තෝ දන්නව නෙ දැන් "

එහෙම කියල නවෝද්‍යා මොකද්ද යකඩ ලොක් එකක් තියන එකක් අරන් මගෙ ප## දැම්ම

"තොට අදින් පස්සෙ මේකෙන් වැඩක් වෙන්නෙ නෑ.තොට වැඩක් වෙන්නෙ තොගෙ පස්ස විතරයි අදින් පස්සෙ.දැන් තෝ ලෑස්ති වෙයන් තෝ අපිට දීපු දුක් වලට දඩුවම් විදින්නයි අපි දෙන්නව ලන් කරාට තෑග්ගක් ගන්නයි."

එහෙම කියපු නවෝද්‍යා යි ශර්මිලා යි මගෙ ඉස්සරහම එයාලා ඇදන් හිටපු ඇදුම් ගලෝලා දෙන්නම කිස් කරන්න ගත්ත .පස්සෙ දෙන්න දෙන්නගෙ නිපල් මාරුවෙන් මාරුවට උරන්න ගත්ත .ඒක කරල ඉවර වෙලා නවෝද්‍යා ශර්මිලාගෙ කි## උරන්න ගත්ත .එයා ඒක කලාට පස්සෙ ශර්මිලා ත් එකම කලා.එයලා පැය බාගයක් විතර දෙන්නම සතුටු උනා.ඒ වෙනකොට එක දැකල මගෙ එක කෙලින් වෙන්න හැදුවත් දාල තියන ලොක් එක නිසා කෙලින් වෙන්නෙ නැතුව හිර වෙලා ලොකු වේදනාවක් දැනුනෙ.
වේදනාව එක්ක එයාල දිහස් බලද්දි තමා දැක්කෙ දෙන්නම රබර් ඩිල්ඩෝ දෙකක් බැදන් මගෙ දිහාට එනව.ඒක දැක්කම නම් එයාල කියපු දේවල් එක්ක මට හිතා ගන්න පුළුවන් උනා මොකද්ද වෙන්න යන්නෙ කියල.
ලගට ආපු නවෝද්‍යා මොකද්ද බෙහෙත් එකක් විදල මාව ලිහුව .මම එතනින් පැනල යන්න හැදුවත් ඒක නිකන්ම සිතුවිල්ලක් විතරක් උනේ මගෙ ඇග හොලවන්න වත් බැරි උන නිසයි.
"උබ ලිහුවම හිතන්න ඇත්තෙ පැනල යන්න පුළුවන් වෙයි කියල වෙන්න ඇති නෙ.දැන ගනින් වේ### තොට ගහපු බෙහෙත් එකෙන් තොගෙ මොලේ වැඩ කරන්නෙ අපිට ඕන විදියට .ඒ විතරක් නෙමේ තොගෙ වැඩකට ගන්න බැරි ප## ආයෙමත් කවදාවත් කෙලින් වෙන්නෙ නෑ ගහපු බෙහෙත් එකට.උබෙ මොලේ ආපහු නෝමල් වෙයි දවස් දෙක තුනකින් හැබැයි උබෙ ඕක ආයෙ කවදාවත් කෙලින් වෙන්නෙ නෑ.උබ දැනටමත් පො##  වෙලා ඉවරයි "
එහෙම කියයපු නවෝද්‍යා ශර්මිලා ත් එක්ක මාව අල්ලන් ඒ ලග තිබ්බ ඇදක් ලගට අරන් ගිහින් මාව ඇදට දාල ශර්මිලා අවිත් එයා ඇදන් හිටපු ඩිල්ඩෝ එක මගෙ කටේ ඔබන්න ගත්ත  .
එහෙම පැය බාගයක් විතර කරල ඉවර වෙල මගෙ මූන ලගින් අයින් වෙලා මගෙ කකුල් දෙක පැත්තට ගියා .ඒ වෙනකොට පැය බාගයක් විතර ශර්මිලා මට කටට දීපු එකත් ඒකත් පුළුවන් තරම් වෙලා උගුරටම බස්සපු නිසායි මට හුස්ම ගන්නත් බැරුව හිටියෙ.ඒත් විදපු බෙහෙත් එකටද කොහෙද එයාල කිව්ව වගේම මට එයාලට විරුද්ධ වෙන්න බැරි උනා.ඒ වගේම මෙච්චර කෙලො දෙන්නෙක් ඇදුම් නැතුව ඉදලත් මෙච්චර දෙයක් කරලත් බෙහෙත් එක විද්දට පස්සෙ ආයෙ මගෙ එක කෙලින් උනේත් නැහැ .
ශර්මිලා අයින් උනට පස්සෙ නවෝද්‍යා මගෙ මූන ලගට ආව.පිටිපස්සට ගියපු ශර්මිලා මම ඇදන් හිටපු ගවුම ඉන ලගට උස්සල මගෙ කකුල් දෙක උස්සල කකුල් දෙක ඇත් කරා.ඒ වෙලෙ මට තේරුනත් මොකද්ද වෙව්න යන්නෙ කියල මට ඒකට විරුද්ධ වෙන්න පුළුවන් කමක්  තිබ්බෙ නැහැ.
ඊට පස්සෙ මොනවද ක්‍රීම් වගයක් අරන් ඩිල්ඩෝ එකෙයි පස්සෙයි ගාපු ශර්මිලා ඩිල්ඩෝ එක පස්සෙ හිල ලග අතුල්ලන්න ගත්ත.එක පරටම
"බුදු අම්මෝ.........අනේ ඕක නවත්තන්න.අනේ ඕක අයින් කරන්න .ඉවසන්න බැහැ "
ශර්මිලා එය බැදන් හිටපු ඩිල්ඩෝ එක එක පරටම මගෙ පස්සෙ හිලට ඇතුල් කලා.එවෙලෙ මම කෑගහන කොටම නවෝද්‍යා එයගෙ එක මගෙ කටේ එබුව.ඊට පස්සෙ ශර්මිලා හිමීට මට කරන්න ගත්ත .එවෙලෙම නවෝද්‍යා ත් එයාගෙ එකෙන් මට කටට කරන්න ගත්ත .
ශර්මිලා ටිකකින් වේගෙ වැඩි කරල හයියෙන් කරන්න ගත්ත.එවෙලෙන්ම් මට ඉන්නම බැරි උනා.මගෙ පස්ස ඉරිල වගේ දැන්නම්.
කොහොම හරි පැයකටත් වඩා දෙන්න මට මාරුවෙ මාරුවට කරා.අන්තිමට දෙන්නම මගෙ කට උඩින් ඉදගෙන මට කියල එයාලගෙ පස්සයි කි## උරගෙන මට කියල දෙන්නගෙම පස්ස ලෙව කවාගෙන දෙන්නම මාව එහෙම්ම එතනම දාල දෙන්න තුරුල් වෙලා යන්න ගියා.ඒ වෙනකොට මගෙ මුලු ඇගම පන නෑ වගේ.මම ඇදන් හිටපු ගවුම පිටින්ම අමරුව්ට නිදා ගත්ත එහෙම්ම.මට වෙන කිසිම දෙයම් කරන්න පනක් තිබ්බෙ නැහැ ඇගට..

මතු සම්බන්ධයි ....

Admin Story 

Comments

Popular posts from this blog