පවුලේ කතාව 05                    



කොහොම හරි ඌව ස්කූල් ගියාම ලොකු දෙයක් උට ලෑස්ති කරල තිබ්බෙ.ස්කූල් එකේ කැඩෙට් එකේ කොල්ලො ටික ඒ කාලෙ ඉදන් ම අක්කයි මායි පස්සෙන් ආව .උන්ට ලව් කරන්න නෙමේ අපිත් එක්ක නිදා ගන්නයි ඕන වෙලා තිබ්බෙ.උන්ට කියල ලෑස්ති කරල තිබ්බෙ මල්ලිට පු## අරින්න.උන් ඒකට කැමති උනත් උන්ට ඕන උනා අපි දෙන්න එක්ක නිදා ගන්න .කොල්ලො එක්ක සෙක්ස් කලාට අපිට ෆීලින්ග් නොඋනත් ඒක නොකිය අක්කත් එක්ක කතා කරල අපි කැමති උනා ඒකට .උන්ට ඕන උනේ උන් ඔක්කොම එක්ක අක්කවයි මාවයි එකට තියාගෙන සෙක්ස් කරන්න .අන්තිමට ඒකට අපි කැමති වෙලා උන්ව මීට් උනා .කැඩෙට් සෙට් එකේ 10 ක් ඇවිත් හිටිය එදා.එතන මල්ලිගෙ හොදම යලුවත් හිටිය .එකත් කැමති වෙලා අරූට අරින්න.කොහොම හරි උන් ඔක්කොම අපිත් එක්ක ගෲප් සෙක්ස් එකක් කලා.ඊට පස්සෙ මල්ලිගෙ දැන් තත්වෙ කියල කිව්ව ඌව සම්පූර්ණයෙන් පොන්### කරන්න කියල .උන් ඒකට කැමති වෙලා වැඩේ ඉවර වෙනකොට ඌ නිකන්ම පොන්### නෙමේ ගෑනු ඇදුම් අදින පොන්## වේ### කරල දෙන්නම් කියල උන් ගියා.උන් ඔක්කොම එක්ක සෙක්ස් කලත් අපිට ෆීලින්ග් එකක් නැති නිසා පස්සෙ අක්කයි මායි දෙන්න ආප්පයක් දාල අමාරුව හොද කරන් ගෙදර ආව.


මෙතන ඉදන් කතාව මල්ලිගෙ පැත්තෙන්..


මගෙ පය්##නගින්නෙ නැති කරල අක්කයි අම්මයි අක්කගෙ ආප්පෙයි මට ගෑනු යට ඇදුම් අන්දවල මාව ස්කූල් එව්ව.ඒකට අකමැති උනත් මට එයාල මොනා කරයිද කියල බය නිසා විරුද්ධ වෙන්න පුළුවන් උනේ නෑ.අනික මම කාටද දැන් කියන්නෙ මගෙ පයිය කෙලින් වෙන්නෙ නැති පොන්### කියල මම දැන්.ඒ නිසා බයෙන් බයෙන් මම ස්කූල් ගියා ඕන දෙයක් වෙන්න කියල .ස්කූල් එකේදි කාටවත් ගානක් උනේ නෑ මම යටට ඇදන් හිටපු ඒව.

කොහොම හරි ස්කූල් එකෙ මුල් ටික ශේප් එකේ ගෙවුන.ඉන්ටර්වල් එක ඉවර වෙලා ඊලග පීරියඩ් එක පටන් ගත්ත ම මගෙ හොදම යාලුව ඇවිත් අපුට උගන්න උගන්න හිටපු සර්ට කිව්ව මට කැඩෙට් එකේ සර් එන්න කිව්ව කියල .මම ඉතින් යාලුව එක්ක ගියා කැඩෙට් රූම් එකට.

එතන හිටිය කැඩෙට් සර්.එයා කිව්ව මාව කැඩෙට් එකට තෝර ගත්ත .අද ඉදන් ට්‍රේනින්ග් එන්න ලෑස්ති වෙලා එන්න කියල .මම ඇදුම් මුකුත් නෑ කිව්වම ඇදුම් වගයක් දීල කැඩෙට් සර් ඒක ඇදන් එන්න කිව්ව.මටත් ඉතින් මාර කැමත්තක් තිබ්බෙ කැඩෙට් වලට.ඒ නිසා මුකුත් හිතන්නෙ නැතුව මම ඒ ඇදුම් ටික අරන් ගියා කැඩෙට් එකේ ඇදුම් මාරු කරන තැනට.

එවෙලෙ ආසවට මට අමතක උනා මම යටට ඇදන් හිටපු ඇදුම් ගැන.මම කාමරේට ගිහින් උඩ ඇදුම් ගලවද්දි තම මට මතක් උනේ යට ඇදුම් ගැන.ඒක මතක් උන ගමන් මම ආයම ඇදුම් ඇද ගන්න හදද්දි කැඩෙට් එකේ කොල්ලො ඔක්කොම මාව වට කරන් හිටිය.උන්

ඊය හුත්### තෝ පොන්### යෙක්නෙ.තෝ මොකො මේ ජන්ගි ඇදන්.මොකො තොගෙ නගින්නෙ නැද්ද.එහෙම කියල ලගට ආපු කැඩෙට් එකේ ලීඩර් මාව අල්ලන් සර් හිටපු තැනට ඇදන් ගියා.මම බය වෙලා හිටියෙ දැන්නම්.සර් ගාවට ගිහින් කැඩෙට් එකේ ලීඩර් සර් මූ පොන්### ද කොහෙද .මූ ස්කූල් ඇදන් ඇවිත් තියෙන්නෙ ජන්ගි.මුට අනිවාර්යයෙන් නගින්නෙ නැතුව ඇති කියල මගෙ පයි## අල්ල ගත්ත .ඊය හුත්### තොගෙ පයි## අගක් දෙකක් වත් නෑනෙ.එහ්ම කියල මගෙ කටින් අල්ල ගත්ත .අල්ලන සර් අපි මූට මොකො කරන්නෙ මූ මෙහෙම පො## කියල ඔකෝටම කොයල දාමුද.

එහෙම කිව්ව විතරයි මට තරු විසික් උනා.මම බයටම ඒක කරන්න එපා කියන ඕනම දෙයක් කරන්නම් කියල වැන්ද .ඒකට සර් මූ මෙහෙම එක්කෙක් කියල ජීවිතේ මම හිතුවෙ නෑ.වෙලාවට මූව ටීම් එකට ගන්න කලින් දැන ගත්තෙ.මූ මෙච්චර වදින එකේ මූ ගැන අපි කාටවත් මුකුත් කියන්නෙ නැතුව ඉමු.ඒකට උබලට මොනා හරි ඕනනම් මූ ඕන දෙයක් කරන්නම් කියන එකේ ඉල්ලගනිල්ල.එහෙම කිව්වම කැඩෙට් එකේ ලීඩර් හරි සර්  අපි සර් කියන දෙයක් කරන්න්ම්.එහෙම කියල මගෙ පැත්තට හැරිල උබ ඒ වෙනුවෙන් ඕනම දෙයක් කරනවද.ඒකට මම ඔව් කිව්වම ලග හිටපු කොල්ලෙක් ට මචං අද උත්ත්තරා ල ඇවිත් ද ප්‍රැක්ටිස් වලට.ඒකට ඔව් කිව්ව අර කොල්ල.ඒකට ඒනම් ඒකිගෙන් මම කිව්ව කියල ඉල්ලන් වරෙන් ඒකි ඇදන් ඉන්න පැන්ටි එකයි බ්‍රා එකයි ඩාන්ස් කොස්ටියුම් එකයි.ඒක කිව්වම අර කොල්ල ගිහින් ටිකකින් පාර්සල් එකක් අරන් ආව.ඒක අරන් දැන් උබ ඕන දෙයක් කරනව කිව්වනෙ .ඒනම් ඔය ඇදන් ඉන්න ඒව ගලෝල මේ ටික ඇද ගනින් .එහෙම කියල ඒ ටික මට දුන්න .වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා ඒ ටික ඇද ගන්න කාමරේට යන්න හදනකොට තෝ කොහෙද යන්නෙ මෙතන ඉදන් ඇදපිය කියල බැන්න.

වෙන කරන්න දෙයක් නැති නිසා එතනම මම ඇදන් හිටපු ඇදුම් ගලෝල එතන තිබ්බ බ්රා එකයි පැන්ටි යයි සායයි බ්ලවුස් එකයි ඇද ගත්ත .ඒක ඇදන් ඉවර උනාම ලගට ඇවිත් මගෙ බෙල්ලෙන් අල්ලන් මාව සර් ඉස්සර දැන ගැස්සෙව්ව.ඔන්න සර් වේලෙ වෙලි හිටපු අපිට හොද බඩුවක් හම්බ උනා.අපි මොන කරන්නත් කලින් සර් කැමති දෙයක් කරන්න.එහෙම කිව්වම සර් ලගට ඇවිත් මගෙ බෙල්ලෙන් උස්සල ලගට අරන් මගෙ තොල් කිස් කරන්න ගත්ත  .ඒක කරල ආයම මාව දන ගස්සවල සර්ගෙ කලිසම ගලෝල සර්ගෙ පයි## එලියට අරන් ඒක උරපන් කිව්ව.ඒක බෑ කිව්වම මගෙ කනට එකක් ගහල සර් මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලල සර්ගෙ එක කටට එබුව.සර් ඒක උගුරටම බැස්සුව.ඊට පස්සෙ පැය කාලක් විතර එහෙම කරල ඒක එලියට ගත්තු සර් මව බිමට තල්ලු කරල රබර් බෝලයක් අරන් මගෙ කටටඔබල ඒක එලියට එන්නෙ නැති වෙන්න රෙදි කෑල්ලකින් බැන්ද .ඊට පස්සෙ මගෙ කකුල් දෙකඈත්  කරල සර්ගෙ පයි## මගෙ පුකට බස්සල මට පුක්### අරින්න ගත්ත .එහෙම පැය බාගයක් විතර කරල ඒක නවත්තල කටේ තිබ්බ බෝලෙ අයින් කරල ආයෙම කටට දුන්න.සර්ට බඩු යනක්න්ම ඊට පස්සෙ කටේ කලා.අන්තිමට මගෙ කට වහන් බඩු පෙව්ව ඔක්කොම මට.ඊට පස්සෙ ඕන් මගෙ වැඩ ඉවරයි උබල ඕන දෙයක් කර ගනි මේ පොන්### ට .හැබැයි සද්දෙ ඇහෙන්නෙ නැති වෙන්න.එහෙම කියල සර් ඇදුම් ඇදන් යන්න ගියා .පස්සෙ කැඩෙට් එකේ කොල්ලො ඔක්කොම මගෙ ඉස්සර ඇදුම් ගැලෙව්ව.ඊට පස්සෙ මගෙ ලගට ආපු මගෙ හොදම යාලුව එයාගෙ එක මගෙ කටේ එබුව.ඒවෙලේ තමා මට තේරුනේ මේ ඔක්කොටම මගෙ හොදම යාලුවත් සම්බන්ධයි කියල .එයාගෙන් අනේ මට මෙහෙම කරන්න එපා.මාව බේර ගන්න කිව්වම අත දිගෑරල කනට පාරවල් දෙකක් ගහල තෝ හිතුවද තෝ වගෙ පොන්නයෙක් මෙතන තියාගෙන තපස් රකී කියල .මැරුම් නොකා ගනින් මේක කටට.එහෙම කියල බලෙන්ම මගෙ කටේ එබුව.මට වෙන කරන්න දෙයක් තිබ්බ්‍ර් නෑ.ඒ නිසා අකමැත්තෙන් උනත් මම කටට ගත්ත .එවෙලේ ලගට ආපු අනිත් කොල්ලොත් මාරුවෙන් මාරුවට මට කටට දුන්න පස්සෙ මගෙ යාලුව මට පු## අරින්න ගත්ත .එයා එහෙම ටික වෙලාවක් කලාම අනිත් අයත් මාරුවෙන් මාරුවට මට අරින්න ගත්ත .පැය 4ක් විතර මට මාරුවෙන් මාරුවට කොල්ලො 15ක් විතර කටට දිදී පු## ඇරිය .අන්තිමට ටික දෙනෙක් මගෙ පුකේම බඩු යවල අනිත් උන් මගෙ කටෙ බඩු යැවුව .ඒවගෙන් ගොඩක් ඇග දිගේ පෙරුන .අන්තිම වෙද්දී මට ඇගට පනක් නෑ.ඔක්කොම මට කරල ඉවර වෙද්දී ස්කූල් ඇරල හවස් වෙලා.රෑ වෙන්නත් කිට්ටුයි.එහෙම්ම මාව උස්සන් එලියට අරන් ගියා මුන්.එහෙම සායයි බ්ලවුස් එකයි ඇදන් ඉද්දි ම සර්ගෙ කාර් එකට දාගෙන මාව ගෙවල් කිට්ටුවෙන් බස්සල ඔය ටික පයින් පලයන් කියල තෝ හෙට ඉදන් දිගටම අපි කියන විදියට ඉන්න ඕන.හෙට ඉදන් යටට ඔහොම හැමදාම ඇදන් එන්න ඕන.එහෙම කියල උන් මට අදමට අරින ඒවගෙ වීඩියෝ පෙන්නුව.දැන් මට කරන්න කිසිම දෙයක් නෑ මුන් කියන ඒව කරනව ඇරෙන්න.අන්තිමට උන් මාව මගින් දාල ගිය නිසා කරන්න දෙයක් නැතුව මම පයින්ම ගෙදර ආව.එනකොට මගෙ වෙලාවට කව්රුත් හිටියෙ නෑ පාරෙ .හරියට අඩිය තියා ගන්නවත් බෑ මට කරපුවට ඒ නිසා ඈතින් ඈතින් අඩිය තිය තිය හෙමීට ගෙදර ට ආව.ගෙදර ට මම එනව අක්කයි අම්මයි හිනා වෙවී බලන් හිටිය.මම ලගට ආවම අක්ක අදනම් මගෙ පොන්### මල්ලිට රිදෙන්නම කව්රු හරි ඇරල වගේ.මොනා උනත් උබට හරියන්නෙ ගෑනු ඇදුම් තමා බන්.එහෙම කියල මාව අල්ලන් කාමරේට ගෙනත් දාල ගවුමකුත් ලගට විසික් කරල දැන් උබෙ ඇගේ තියන බඩු යන්න හොදට නාල මේක ඇදන් නිදා ගනින් කිව්ව.පස්සෙ ටික වෙලවක් එහෙම ඉදල මම නාගෙන දුන්න ගවුමත් ඇදන් නිදා ගත්ත .රෑ වෙලා තාත්තා ආවම අම්ම කියනව ඇහුන අරු අන්න ගවුම් අදින්න පටන් අරන්.මම කිව්ව ඔයාට මූව සම්පූර්ණයෙන් පො## කරමු කියල .දැන් ඉතින් මොන කරන්නද මූට අපිට මුකුත් කරන්න බැරි එකේ මූට ඔහොම ඉන්න දෙමු.කැමති ඇදුමක් ඇද ගන්න කියමු කියල තාත්තා ට කිව්ව ඒකට තාත්තා මොනව හරි කිව්ව.එක මට ඇහුනෙ නෑ.ටිකකින් තාත්තා කාමරේට ඇවිත් මගෙ කබඩ් එකෙන් මගෙ ස්කූල් කලිසමුයි සර්ට් ටිකයි තියල අනිත් ඔක්කොම ඇදුම් යට කලිසම් එක්කම අරන් ගියස් මම දැක්ක මගෙ කාමරේට එලියන් ඔක්කොම ගිනි තියනව.මට මුකුත් කරන්න කියන්න ඇගට පනක් නැති නිසා ඒක දිහස් බලාගෙන ඇදට වෙලස් අඩ අඩ හිටිය.

ටිකකින් එලියට ගියපු තාත්තා ආයෙම ආවෙ පාර්සල් ගොඩක් උස්සගෙන .ඒව මගෙ ඇද උඩට දාල තොට අද ඉදන් අදින්න පුළුවන් මේව විතරයි  ස්කූල් යනකොට විතරක් කලිසමයි ශර්ට් එකයි ඇදපන්.ඒකට අදින්න පුළුවන් උබට ගෑනු යට ඇදුම් විතරයි .උබට ඕන ඔක්කොම මෙතන ඇති.උබ අද ඉදන් මම කියන විදියට හිටපන්.උබට ස්කුල් එකටත් පො## විදියට යන්න හදල දෙන්නම් ඉක්මනින් ම.එතකන් මම කියන විදියට කරපන්.තොට අද ඉදන් කොල්ලෙක් විදියට ඉන්න බෑ.තොට ඕන සම්පූර්ණයෙන් පොන්### වෙන්නනෙ ඒක මම උබට කරල දෙනම්.එහෙම කියල තාත්තා යන්න ගියා.මම හිමීට අර පාර්සල් වල තිබ්බ ඒව මොනාද කියල බැලුව.ඒවගෙ තිබ්බෙ කෙල්ලො අෆින යට ඇදුම් ගවුම් නයිටි වගේ ඒව .ඔකොම අලුත් ඒව..මට කරන්න මුකුත් තේරුනේ නැති නිසා ඒ ටික කබඩ් එකට දාල නිදා ගත්ත .

පහුවදා මන ආයෙම ස්කූල් එකට ගියා.ඒ යද්දී යටට පැන්ටි යයි බ්‍රා එකයි බැනියමයි ඇදන් ගියේ.උදෙම ස්කූල් එකට ගියාම කැඩෙට් එකේ එකෙක් ඇවිත් මාව එක්කන් ගියා .එදාත් උදේම කැඩෙට් එකේ කොල්ලො මට ඇරිය.ඇරල පන්තියට මාව දාල යන්න ගියා. හවසත් කැඩෙට් එකේ උන් මාව එක්කන් ගිහින් මට ආයෙම ඇරිය .එහෙම මාසයක් විතර කට්ටිය මට ඇරිය .ඒ වෙනකොට මම පො## වෙන්න හිත හදන් ඉවරයි .මට ඒ වෙනකොට සෙක්ස් කරන්න ඕන වෙලා තිබ්බ හැමදාම .ඒ නිසා දවසට සැරයක් වත් කැඩෙට් එක පැත්තෙ ගිහින් ඇර ගන්න එක පුරුද්දක් උනා.

ටික කාලෙකින් තාත්තා මගෙ උප්පැන්නෙයි ID එකයි කෙල්ලෙක් විදියට වෙනස් කරල ගෙනත් දුන්න..එදා ඉදන් මම ස්කූල් ගියේ ස්කූල් ගවුම් ඇදන් .මුලින් මුලින් කොල්ලො කෙල්ලො එක එක ඒව කිව්වත් පස්සෙ ඒව නැති උනා .පස්සෙ මම තාත්තා ට කියල ඉන්ජෙක්ශන් ගහල පස්සයි තන් දෙකයි ලොකු කර ගත්ත .කොන්ඩෙත් වැව්ව ඉන ලගට.පිටින් බලද්දි මාව පො## කියල පෙනුනෙ නැති තරම්.කොහොම හරි ස්කූල් ඉවර වෙනකොට මම සෙක්ස් වලට ඇබ්බැහි වෙලා ඉවරයි .ඒ වෙනකොට ගෙදරින් මට සල්ලි දෙන එක නතර කලා.පස්සෙ මම සල්ලිවලට පිරිමි එක්ක නිදා ගන්න පටන් ගත්ත .අදින ඇදුම් ඔක්කොම බඩුවක් වගෙ ඇග පේන්න අදින්න ගත්ත ..ගෙදරට ඇන්දෙත් එහෙම බාගෙටඇග පේන්න.ඒ වෙනකොට අක්කල මත් එක්ක සෙක්ස් කරන එක නතර කරල තිබ්බෙ.


මතු සම්බන්ධයි .

Admin Story 

Comments

Popular posts from this blog