ගණිකාවක වූ තරුණයකුගේ කතාව 06

      (Admin Story)



එහෙම්ම මට නින්ද ගිහින් .මට ඇහරුනේ කනට රිදෙන්න ගහපු කනේ පාහරකින්.කනට වැදුන පහරත් එක්ක මාව උඩ ගිහින් වගේ ඇහැරුනා .මගෙ ඉස්සර හිටියෙ නවෝද්‍යා යි ශර්මිලා යි.
"නැගිටපිය පො##.තොට නිදහ්සේ නිදා ගන්න නෙමේ මෙහෙ අරන් ආවෙ.දැන්ම අර කාමරේට ගිහින් තොගෙ ඔය කුනු හෝදන් වරෙන්"

එහෙම කියපු නවෝද්‍යා මගෙ දිහාට ඇදුමක් විසික් කරල ඒක ඇදන් වරෙන් කියල මාව නාගෙන එන්න යැවුව.

"තෝ ඔය එක ඇදුමක් වත් අඩුවෙන් ඇදන් එහෙම යන්නෙ නැහැ "

එහෙම කියපු නවෝද්‍ය ශර්මිලා ත් එක්ක එතනින් යන්න ගියා.
මම අමාරුවෙන් අමාරුවෙන් කාමරේට ගිහින් නාන්න ගත්ත .ඊයේ මට කරපු දේවල් වලට මට ඇවිද ගන්නවත් පුළුවන් කමක් තිබ්බෙ නැහැ.මගෙ පස්ස මාර විදියට රිදෙනව දැන් නම්.කොහොම හරි අමාරුවෙන් අමාරුවෙන් නාගෙන හිටපු කාමරේට ආව.ඇවිත් දීපු ඇදුම් බලද්දි තමා මොනාද ඇදුම් කියල දැක්කෙ.ඒතන තිබ්බෙ බ්‍රා එකකුයි පැන්ටි එකකුයි සල්වර් එකකුයි.අකමැත්තෙන් උනත් ඊයෙ වෙච්ච් දේවල් එක්ක මම ඒ ඇදුම් ඇද ගත්ත.
ඇදුම් ඇදන් ඉවර උන ගමන් නවෝද්‍යා යි ශර්මිලා යි එතනට ආව.
"ආව් ආව් බලපන්කො අපේ බඩුවගෙ ලස්සන.දැන්නම් තනිකරම පො## තමා .ආයෙ ඒකෙ දෙකක් නැහැ "
එහෙම කියපු ශර්මිලා ලගට ඇවිත් මාව ඇදට තල්ලු කරා.එහෙම කරල ලගට ආපු දෙන්නම එකතු වෙලා ආපහු මොනාද බෙහෙත් වගයක් විද්ද.එහෙම කරල යන්න ගියා.ආපහු මට ටිකකින් සිහිය නැති උනා.
ටිකකින් මට සිහිය ආව.සිහිය ආවට පස්සෙ ලගට ආපු නවෝද්‍යා දුර ඉදන් මට එයා ලගට එන්න කියල කතා කලා.මට එයාල කියන දේට විරුද්ධ වෙන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බෙ නැහැ .ඒ නිසා මම එයා ලගට ගියා.යනකොට මට මගෙ ඇගේ වෙනසක් දැනුන.මගෙ පපුව වෙනදාට නැති බරක් දනුන.පස්ස වෙනදට වඩා ලොකු වෙලා වගේ දැනුන.කොන්ඩෙ දික් වෙලා කියල තේරුනා.පපුව දිහා බලද්දි තමා දැක්කෙ කෙල්ලෙක් වගේ පපුව ලොකු වෙලා කියල .ඇදන් හිටපු ඇදුම පලෙන්න වගේ පපුව ඒ තරමට ලොකු වෙලා.පස්ස දිහා බලද්දි තමා දැක්කෙ පස්ස කෙල්ලෙක් වගේ ලොකු වෙලා කියල .කොන්ඩෙ කොන්ද මැද්දට වෙන්කන් දි වෙලා.ඇගත් වෙනදාට වඩා කෙට්ටු වෙලා වගේ තේරුනා.එහෙම්ම නවෝද්‍යා ලගට කිට්ටු උනා.
"බලපන්කො පො## ලස්සන .අපිටත් වඩා දැන්නම් ලස්සනයි .පිරිමි උඩ තියාගෙන පු## අරී දැක්කම.#
එහෙම කියපු නවෝද්‍යා සල්වර් එකේ කලිසම පාත් කරල මගෙ මල්ලිට දාල තිබ්බ ලොක් එක අයින් කලා ආයෙ ඒක කෙලින් වෙන්නෙ නැති නිසා ඒක ඔනෙ නැහැ කියල .එහෙම කරපු නවෝද්‍යා මාව කන්නාඩියක් ලගට ගිහින් ඒකෙන් පේන මාව පෙන්නුව.
දෙයියනේ ....එකෙන් පෙනිච්ච මාව දැක්කම මගෙ ඇස් උඩ ගියා.එන්න කලින් හිටපු මාව සම්පූර්ණයෙන් වෙනස් වෙලා.මගෙ මූන හැර අනෙත් ඔක්කොම කෙල්ලෙක් වගේ වෙනස් වෙලා.මූනෙන් විතරයි මව පොඩ්ඩක් හරි කොල්ලෙක් වගේ පෙනුනෙ.ඒකත් පොඩ්ඩයි.ඇගේ අනිත් ඔක්කොම ලස්සන කෙල්ලෙක් වගේ වෙනස් වෙලා.පස්ස ගොඩක් ලොකු වෙලා.තන් දෙක ගොඩක් ලොකු වෙලා.ඇදුම පලෙන්න වගේ.
"කොහොමද ඉතින් උබේ අලුත් පෙනුම අද ඉදන් උබේ පෙනුම තමා ඕක.උබේ මූන විතරක් පොඩ්ඩ්ක් කලින් වගේ තිබ්බෙ තෝ ඒ මූනෙන් පුක පලාගන්නව බලන්න උබ බඩුවක් වේ### වෙනව බලන්න ඕන.ඒකයි ඒක තමා ලොකුවට වෙනස් නොකලෙ.අද ඉදන් උබට තියෙන්නෙ අපි එවන උන්ව සතුටු කරන්න විතරයි.උබ හිතනවනම් මෙතනින් බේරෙන්න හරි අපිට මොන හරි කරන්න හරි දැන ගනින් උබ අපිට කියල පුක පලා ගත්ත එක වීඩියෝ කරල තියෙන්නෙ .ඒක එ වේලේම දානව ඉන්‍ටනෙට් එකට ඊට පස්සෙ උබම හිතල බල්පන් මොකො උබට වෙන්නෙ කියල .උබ කොමත් ප## නගින්නෙ නැති පො## උබ මෙතනින් ගියත් උබට වෙන්නෙ පො## වගෙ ඉන්න විතරයි .ඒ නිසා මෙහෙට වෙලා අපි කියන විදියට හිටපන්."

එහෙම කියපු නවෝද්‍යා කලින් දවසෙ මට කරපු එකේ වීඩියෝ පෙන්නුව.ඒවයෙන් මට බලෙන් කරනව වගේ පෙනුනෙ නැහැ .මම කැමැත්තෙන් ආසාවෙන් කරනව වගේ තමා පෙනුනෙ ඒක දැක්කමනම් මට තේරුනා මට බේරුමක් නැහැ .බොරුවට දැගලුව කියල තේරුමක් නැහැ කියල .අකමැත්තෙන් උනත් මම තීරණය කලා කියන ඕන දෙයක් කරනව කියල .

එහෙම හිතුව ගමන් මාව ඇදන් ඒ කාමරෙන් එලියට ඇදන් ගියපු නවෝද්‍යා කාමරේකට එක්කන් ගියා මාව.

"එන්න අපේ අලුත් මනමාලී !"

එහෙම කියපු ශර්මිලා මාව ඇදල ඉස්සරහට ගත්ත .එතන ඉන්න අයව දැක්කම මගෙ ඇස් උඩ ගියා.එතන මේසයක් ලග පිරිමි කෙනෙක් හිටිය ඉදගෙන.තව එයා ඉස්සර නවෝද්‍යා ගෙ නැන්දා ඉදගෙන හිටිය.නැන්දට වයස 60ක් ඩ කොහෙද .එයා ඇග පත තියන ටිකක් හැඩි දැඩි කෙනෙක්.එයාගෙ හස්බන්ඩ් අවුරුදු 5කට විතර කලින් නැති උනා.මාව එයාල ඉන්න තැනට එක්කන් ගිය ශර්මිලා මාව එතන තිබ්බ අනිත් පුටුවෙන් ඉන්දෙව්ව.ඊට පස්සෙ

"උබට අදින් පස්සෙ මොකද්ද වෙන්නෙ කියල තේරුමක් ඇතිනෙ.උබව මොන උනත් ශුවර් නැහැ  ඒ නිසා තොව නීත්‍යානුකූලව මෙහෙ තියා ගන්නව අදින් පස්සෙ.උබ අදින් පස්සෙ නීතියෙන් මගෙ මාමා .ඒ කිව්වෙ උබ දැන් මගෙ නැන්දව බදිනව."

"මොකක් මට බෑ ඒක කරන්න "
එහෙම කිව්ව විතරයි නවෝද්‍යා ඇවිත් මගෙ කනට අත දිගෑරල කනේ පරක් ගැහුව.
"තොගෙ කැමැත්තෙන් අකමැත්තෙන් වැඩක් නැහැ .මැරුම් නොකා අත්සන් කරපන් වේ# බැල්ලි "
ඒ ගහපු ගැහිල්ලටයි කියපු විදියටයි මාව රත් වෙලා ගියා.අකමැත්තෙන් උනත් මම ඒකට අත්සන් කලා.
ඒක ඉවර උනාට පස්සෙ මාව ඇදගෙන නවෝද්‍යා ගෙ නැන්දා කලින් මම හිටපු කාමරේට ගියා ගිහින් මාව ඇදට තල්ලු කරා

ඊටපස්සෙ එයාගෙ ඇදුම් ගලෝලා දාපු නැන්දා එහෙමත් නැත්නම් මගෙ අලුත් බිරිඳ මම ඇදන් හිටපු සල්වර් එක ගලෝලා විසික් කලා .
ඊට පස්සෙ මාව පිස්සුවෙන් වගේ ඉබගෙන ඉබගෙන ගිහින් මගෙ තන් දෙකට හයියෙන් ගහන්න ගත්ත  .
ටික වෙලාවක් ගහල නැවත්තුව තන් දෙකට ගහන එක .ඒ වෙනකොට මගෙ තන් දෙක රතු පාට වෙලා ගුටි කාලම.ඊට පස්සෙ මාව අනිත් පැත්ත හරෝපු එයා මගෙ පස්සටත් කලින්ටත් වඩා හයියෙන් ගහන්න ගත්ත .ඒකත් පැය බාගයක් විතර කලා.
ඒකත් ඉවර වෙනකොට මගෙ මුලු ඇගම රිදෙනව ගුටි කාලම.
ඊට පස්සෙ මගෙ මූන උඩුන් ඉද ගත්ත එයා එයාගෙ පස්සට මගෙ මූන හිර කර ගත්ත .තප්පර 30ක් විතර එහෙම ඉදල මට හුස්ම ගන්න බැරි වේගෙන එනකොට පොඩ්ඩ්ක් ඉස්සුනා.ආයෙ හුස්ම ගන්න දීල ආයෙ එහෙම කලා.එහෙම සියපාරක් විතර කරල මට එයගෙ කිම්## උරන්න කියල මගෙ කට උඩින් ඒක තිබ්බ.මාර ගදක් තිබ්බෙ එතනන්ම්.නවෝද්‍යා ගෙයි ශර්මිලා ගෙයි එච්චර ගදක් තිබ්බෙ නැහැ .මම අමාරුවෙන් අමාරුවෙන් ඒක ඉරුව .උරනකොට එයාට ගියා.ඒ ඔක්කොම මට පොවල ඉවර වෙලා මට කියල පස්සෙ හිලත් ලෙව කා ගත්ත .ඒ ඔක්කොම පැයක් විතර කලා.ඒ වෙනකොට තුන් පාරක් එයට ගියා.එර් ඔක්කොම මට පෙව්ව .

ඒක ඉවර වෙලා ලග තිබ්බ පෙට්ටියක් ඇරපු එයා ලොකු ඩිල්ඩෝ එක්ක් ගත්ත ඒකෙ කටු කටු වගෙත් තිබ්බ.ඒක ඇදගෙන ලගට ආපු එයා මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලල ඒක කටේ එබුව.කොන්ඩෙන් අල්ලල උගුරටම බස්සපු එයා ඒක ටික වෙලව්ක් කරල ඒක නවත්තල මගෙ කකුල් දෙකෙන් අල්ලල ඇදල අරන් කකුල් දෙක එයාගෙ කරෙන් තියා ගත්ත
ඊට පස්සෙ මුකුත් ක්‍රීම් ගාන්නෙ නැතුවම මගෙ හිලට බැස්සුව .මුකුත් ක්‍රීම් නැතුව බස්සපු නිසාත් ඒ ඩිල්ඩෝ එකේ තිබ්බ උල් වගේ ඒව නිසාත් මාරන වේදනාවක් තිබ්බෙ.මම කොච්චර කෑගහුවත් එයා නෙමේ නතර කලේ.
ටික වෙලාවක් හිමින් කරපු එයා ටිකකින් හයියෙන් කරන්න ගත්ත .මුලින් වේදනාවක් තිබ්බත් පස්සෙ ඒක මාරම සනීපයක් තිබ්බ නිසා මාත් ඒකට ආස හිතුන.ඒ සනීපෙ නිසාම මට කෙදිරි ගෑවුනා.සනීපෙට ඇදේ බෙට්ශීට් අල්ලගෙන් ඇබරි ඇබරි කෙදිරි ගගා හිටිය.
පැයක් විතර කරපු එයා අන්තිමට නතර කලා..
ඒ වෙනකොට මට ඒ වැඩේට ටිකක් විතර ආස හිතිල තිබ්බෙ.
කොහොම හරි මගෙ පුක පලපු එයා මට කිස් එකකුත් දීල මගෙ තන් දෙකටත් පාරක් ගහල එතනින් යන්න හදල
"සුදු මහත්තය ට ආස හිතුන නේ.බය වෙන්න එපා.මේ අපේ හනිමූන් එක විතරයි .තව ඉස්සරහට පො## වෙච්චි උබට ගොඩක් ආතල් ගන්න පුළුවන් වෙයි."
එහෙම කියපු එයා එතන තිබ්බ ගවුමක් මට දීල ඇද ගන්න කියල ගියා.ඒ ඇදුම ඇන්දම තමා තේරුනේ ඒක කොච්චර කොටද කියල .යන්තන් මගෙ තන් දෙක වැහුනත් තන් දෙක ලොකු නිසා එලියට පනින්න වගේ .පස්සත් ලොකු නිසා ඉස්සිලා.මගෙ පන නැති ප## යන්තම් වැහිල තිබ්බෙ.පොඩ්ඩ්ක් හරි ඉස්සුනොත් ඔක්කොම පෙනව.
කොහොම හරි ඒ ඇදුන ඇදගත්තට පස්සෙ නැන්දා ගිය එතනින්.යන ගමන් මගෙ පස්සට හයියෙන් පාරක් ගහන ගමන් පලවෙනි කස්ටමර් ඇවිත් ඕන් කියල යන්න ගියා.එයා කියපු දේ කල්පනා කර කර ඉද්දි ඇස් දෙක ඉස්සර ඇදුම් ගලෝල ඉන්න කෙනා දැක්කම තමා ඇස් උඩ ගියේ..

මතු සම්බන්ධයි ....

Admin Story 

Comments

Popular posts from this blog