ගණිකාවක වූ තරුණයකුගේ කතාව 07

    (Admin Story)



ඉස්සරහ ඇදුම් ගලෝල මගෙ දිහා බලාගෙන ප#### අල්ල අල්ල හිටපු කෙනා දැක්කම තම මට පුදුම හිතුනේ.කාලෙකට කලින් ඉදන් නවෝද්‍යාගේ අක්ක බදින්න හිටපු සංජීව අයියා.එයා මගෙ දිහා බලාගෙන එයාගේ ප#### අල්ලගෙන ඒක හුරතල් කර කර හිටියා.එයා දැක්කටත් වඩා මාව උඩ ගියේ එයා අල්ලගෙන හිටපු එයාගෙ මල්ලිව දැක්කම.තනි අතින් අල්ලන්න බැරි තරම් ලොකු අගල් 8 විතර දිග එයගෙ මල්ලිව දැක්කම තමා මම කොල්ලෙක් වෙලා ඉන්නකාලෙ මගෙ තිබ්බ එක කෙලින් උනාමවත් එච්චර ලොකු නෑ කියලා තේරුනේ.ඉන්න කෙනා කවුද කියල අමතක වෙලා එයාගේ මල්ලි දිහා බලාගෙන ඉද්දි ලගට අපු සංජීව මාව බදාගෙන මගෙ තොල් උරන්න ගත්ත මට මුකුත් කියන්නෙ නැතුවම.
මම එයාගෙන් අයින් වෙන්න හැදුවත් එයාගෙ ඇගේ ශක්තිය එක්ක පො##### වෙච්ච මට හැරෙන්නවත් පූලුවන් උනේ නැහැ .ඒ වගේම තමා එයා තොල් උරන ගමන් කට ඇතුලට දිව දාලා ලෙව කන විදියටයි මාව පිස්සු වට්ටල තිබ්බෙ.මම එයා දෙන ෆීලින්ග් එකට ඇබ්බැහි වෙලා එයාට සපෝර්ට් එක දෙන ගමන් එයාව පිසුවෙන් වගේ බදා ගත්ත.එයා මාව පැය බාගයකට වඩා කිස් කලා.තොල් උරන ගමන් මාරුවෙන් මාරුවෙන් මාරුවට මගෙ තන් දෙක ඇදන් හිටපු ගවුම පිටින්ම උරන්න ගත්ත.එයාගෙ කෙල වලින් තන් දෙක ලග ගවුම තෙත් වෙලා තිබ්බෙ.එයා එහෙමම්ම මගෙ තොල් උරන ගමන් මාව ඇදට තල්ලු කලා.එයා ඒ දේවල් කරපු විදියට මාව මට තේරුනේ තනිකරම කෙල්ලෙක් වෙලා වගේ.දවස් කීපයකට කලින් මම කොල්ලෙක් වෙලා හිටිය කියන එක සම්පූර්ණයෙන් මට අමතක වෙල මේ ජීවිතේට ආස වෙන්න පටන් අරන් ටික ටික ..
සංජීව මාව කිස් කාරල ඉවර වෙල
“කොහොමදකෙල්ලෙ .නැතුව ඇති කියල හිතනව දේවල් වලට.තරහ උනත් ඉතින් කලයක ඉදන් බලාගෙන හිටපු චාන්ස් එක හම්බ උනාම මොනම හේතුව නිසාවත් ඒක අතාරින්න බැහැනෙ නේ.මොකො පුදුම වෙලා බලන්නේ අ .ඔයා දන්නෙන් නැති උනාට ඔයා නවෝද්‍යා එක්ක යාලු වෙලා ඉන්න දවස් වල ඉදන්ම මට ඕන වෙලා තිබ්බෙ මගෙ එක ඔයාට කටට දීලා ඔයව මගෙ ගෑනි වගේ තියා ගන්න.’
“පුදුමයි නේ.ඔයා දන්නෙ නැති උනාට මෙ ගෙදර හැමෝම ඒක දැනන් කිටිය .ඒත් මම ඒදේවල් කරන්න කලින් ඔයාව මගෙ ගෑනි කර ගන්න කලින් ඔයගෙයි නවෝ ගෙයි සම්බන්දෙ නතර උනා.කලයක් ගිහින් අන්තිමට නවෝයි ශර්මිලායි සම්බන්දෙ පටන් ගත්ත.එයාල ඔයට කරන්න හදන දේ මට කිවම තමා මට ඇත්තටම සතුටු  හිතුනේ.ඔය හිතනව ඇති පියුමිකා වගේ කෙල්ලෙක්ව තියාගෙන් මූ මොකට කොල්ලෙක්ට කැමති උනාද කියල.”
ඒත් එතන ඇත්තම කතාව තමා නවෝද්‍යා වගේම එයාගෙ අක්කත් ලිස්බියන්.එයාමාත් එක්ක යාලු උනේ මගෙ සල්ලි වලට,එයා මම කැමති කොල්ලන්ට කියල දැන ගත්තම ගොඩක් සතුටු උනා.දන්නවාදශර්මිලා නවෝද්‍යට හම්බ වෙන්න කලින් අක්කෛ නන්ගි ඉදල තියෙන්නෙ ගෑනි මිනිහයි වගේ.නවෝද්‍යගෙ පෙට්ටිය කඩල තියෙන්නෙත් අක්කමයි.
කොහොම හරි මම ගැන දැන ගත්තම එයාල මට දෙයක් පොරොන්දු උනා.ඔයාව මට දෙන්නම් ඒ වෙනුවෙන් එයල කියන දේ කරන්න කියල.මේ වෙනකන් මම එයාල කියන දේ කලා,අන්තිමට ඔයාව මට හම්බ උනා.
දැන් කතා ඇති මෙන්න එහෙ එනව මගෙ වේ #####
එහෙම කියපු සන්ජීව මාව එයා ලගට ඇදන් මගෙ ගවුම ගලෝලා දැම්මා.ගලෝලා දාල මුලු ඇගම ලෙව කන්න ගත්ත .ඇගම ලෙව කන ගමන් එයා මගෙ පස්ස මිරිකුවා.මාරුවෙන් මාරුවට මගෙ තන් දෙක උරන ගමන් මගෙ මුලු ඇගම ලෙව කන්න ගත්ත.මුලු ඇගම ලෙව කන්න ගත්ත එයා ලෙව කන එක නවත්තල මගෙ පන නැති ප# උරන්න ගත්ත.ඒක පොඩ්ඩක් උරපු එයා අනිත් පැත්ත හරෝලා මගෙ පස්සට දිව දාන්න ගත්ත.එ  වෙනකොට මාව හොදටම මෝල් වෙලා.පස්සට දිව දානකොට මට ඉන්නම බැරි උනා.
ඒතරමටමහ හැගීම් උපරිමව්එල් අ  තිබ්බෙ ඒ වෙනකොට.කොහොම හරි එයාඑ එක කරල එයාගෙ එක අරන් මට කටට දුන්න.එයාගෙ එක සම්පූර්ණයෙන් කටට දා ගන්න බැරි තරමට ලොකුයි.කොහොම හරි පුලුවන් විදියට එයාගෙ එක කටට ගත්ත මන්.ටික වෙලාවක් කටට දීපු එයා එක කටෙන් අරන් පස්සෙ හිලට කෙල ටිකක් ගහල ඒකට දැම්ම මුලදි දාන්න අමාරු උනත් එයා ටික ටික ඒක අතුලට දාල හිමිට කරන්න ගත්ත .මට ඒ වෙන කොට නම් උපරිම මෝල් වෙලා ටික වෙලාවක් හිමින් ගහපු එයා ටිකකින් හයියෙන් ගහන්න ගත්ත.එයා එහෙම ටිකවෙලාවක් ගහල නවත්තල මාව එයාගෙ ඇග උඩට ගත්ත.එයා මට කිව්ව එයාගෙ එක උඩින් ඉදගෙන කරන්න කියල.මම එයා කියපු විදියටම එයාගෙ එක උඩින් ඉදන් පොල්ලෙලි ගහන්න ගත්ත.
එහෙම tටික වෙලාවක් ගහන කොට එයාට බඩු ගියා කියල තේරුනා මට.මගෙ එකෙනුත් බින්දුක් ඉහිපයක් ආව.එයගෙ aඑක එතුලෙ tතියෙද්දිම මාව තුරුල් කරන් එයා
“ආසද පැටියෝ කරපුවට”

‘’ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්”
මම එහෙම kකිව්වම එයා එන්ම් ඉස්සරහට තව කරමුකො කියල මට කිස් එකක් දීල එහෙම්ම යන්න ගියා.දැන්නම් ඇගට හොද ගනන්.මොකද ඒ වෙනකොට දෙන්නෙක් මට කරල තිබ්බ නිසා.සන්ජීව ගෙ දාතු පස්සෙන් පිට වෙනව කියල තේරුනත් නැගිට ගන්න පනක් තිබ්බෙ නැති නිසා මට එහෙම්ම නින්ද ගියා


මතු සම්බන්දයි ………….

Admin Story 

Comments

Popular posts from this blog