ගණිකාවක වූ තරුණයකුගේ කතාව  09

      (Admin Story)



එහෙම මාස 3k 4k ගියා .ඒ මාස ටිකේම මාව එක එක එක්කෙනාට විකුණපු ශර්මිලාලා ඒ වෙනකොට 100කට වඩා මාව විකුනල ඉවරයි .ඒ වෙද්දී මට මුල් කාලෙ වගේ නීති තිබ්බෙ නැහැ .මට ගෙදර වැඩ උනත් කරන්න දුන්නෙ නැහැ .මට සම්පූර්ණ නිදහසක් දීල තිබ්බෙ.

මාව ඒ වෙද්දී නවෝද්‍යා ලගෙ ගමේ හමෝම අතර නපුන්සකයෙක් කියල බඩුවක් කියල හමෝම දන්නව.ගමේ අයත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක නිදාගෙන තිබ්බෙ.කොටින්ම පන්සලේ හාමුදුරුවෝ පවා මාත් එක්ක නිදාගත්ත.මාසයට සැරයක් නවෝද්‍යා ල පන්සලට දානෙ දුන්න.එයාල දානෙ යවුවෙ මගෙ අතේ.

එදාට දානෙට කෑම විතරක් නෙමේ මාවත් හාමුදුරුවෝන්ට දානෙට යව්ව .හැමදාම දානෙ අරන් ගියාම පන්සලේ හිටපු හාමුදුරුවෝ දෙන්නම මගෙන් සැප අරන් තමා එව්වෙ.සමහර දවස් වලට හාමුදුරුවෝ දෙන්නම එකතු වෙලා මාත් එක්ක සෙක්ස් කලා.මුලු ගමම දැනන් හිටියත් මම නපුන්සක වේ### කියල කව්රුත් මුකුත් කිවේ නැහැ .ඒ ගමේ ගොඩක් අය මාත් එක්ක නිදා ගත්ත නිසා.පිරිමි විතරක් නෙමේ ගොඩක් ගෑනු අයත් ඇවිත් මට කරල එයාලගෙ ආසවල් පිරිමහන් තමා ගියේ.ගමේ ගොඩක් වෙලාවල් වලට මම ඇවිද්දෙ ඇගෙන් බාගයක්ම පේන ඇදුම් ඇදල.


ගමේ පොලිසියෙ ලොකු මහත්තය හැම සතියෙම මට එන්න කියල එයාගෙ ආසවල් ඉශ්ට කර ගත්ත .ඒ නිසා ගමේ මම කොහොම හිටියත් මොනා කලත් කව්රුත් මුකුත් කිවේ නැහැ .මම ඒ වෙනකොට ඒ ජීවිතේ ට හුරු වෙලා තිබ්බෙ.දවසට පිරිමි ගැහැනු 4ක් 5ක් ඇවිත් මාත් එක්ක නිදාගෙන තමා ගියේ.ඒ අතරට පිටරට සුද්දො එහෙම එක්කෙනෙක් දෙන්නෙ ඇවිත් ගියා.

ඔහොම ඉද්දි තමා ශර්මිලා ඇවිත් කිව්වෙ විශේෂ කස්ටමර් කෙනෙක් ඉන්නව.එයා අද එයි හැබැයි එයා එක්ක කරන්න තියෙන්නෙ මගෙ ඇස් බැදන් කියල කිව්වෙ.

එහෙම මීට කලින් කරල තිබ්බෙ නැතත් එයාල කියපු නිසා මංගාව තිබ්බ සරාගීම ඇදුමක් ඇදන් එන කෙනා වෙනුවෙන් මම ලෑස්ති වෙලා හිටියෙ.ටික වෙලාවකින් මට වාහනයක් එන සද්දයක් ඇහුන.

පස්සෙ නවෝද්‍යා ගෙ නැන්දා එක්ක පිරිමි කෙනෙක් කතා කරනව ඇහුන.ටිකකින් ඇතුලට ආපු නවෝද්‍යා ගෙ නැන්දා මගෙ ඇස් වැහෙන්න මොකද්ද එකක් දාල එලියෙ හිටපු කෙනාව ඇතුලට එක්කන් ආව.ඇතුලට ඇවිත් මාව එයාට හදුන්වල දීල යන්න ගියා.ටික වෙලාවක් මගෙ වටේ කැරකෙනව වගේ තේරුනා ඒ ආපු කෙනා.එහෙම කරල ලගට ඇවිත් මගෙ මූනෙන් අල්ලල 

"උබ මාර බඩුවක් නෙ බන්.ආ.උබ පො## කියල හිතා ගන්න වත් බැහැ .ඇත්තටන උබ කලින් පිරිමියෙක් වෙලා හිටපු එකෙක් කියල පොඩ්ඩ්ක් වත් පේන්නෙ නැහැ " එහෙම කියපු එයා මාව ලගට අරන් හිමීට මගෙ තොල් උරන්න ගත්ත .

තොල් උරල මගේ මූන කිස් කරන්න ගත්ත .එහෙම කරල මගෙ බෙල්ලෙන් පටන් ගත්ත එයා කිස් කරන එක නතර කලේ මගෙ පස්ස කිස් කරල.එයා ඒ කරපු විදිය මෙච්චර කල් හමෝම කරපු විදියට වඩා ගොඩක් වෙනස්.මෙච්චර කල් ආපු අය පිස්සුවෙන් වගේ කරපු හැමදේම කලාට මේ ආපු කෙනා හරිම ආදරෙන් පරිස්සමෙන් තමා හැමදේම කලේ.

එයා ඒ කරපු විදියට මාව නිකන්ම එයාට තුරුල් උනා.එයාගෙ මොකක් හරි හුරුවක් තිබ්බත් මට ඒක මොකද්ද කියල තේරුනේ නැහැ .

අනිත් අයට වඩා ගොඩක් වෙලා මාව කිස් කරපු එයා මාව අත්දෙකට අරන් ඇද උඩින් හිමීට තිබ්බ.එහෙම කරල ආයෙම මගෙ මුලු ඇගම කිස් කරන්න ගත්ත .කිස් කරක ඉවර වෙලා මගෙ මුලු ඇගම ආදරෙන් හිමීට ලෙව කන්න ගත්ත .

ඒක ඉවර කරල මගෙ ඇදුම් ඔක්කොම ගැලෙව්ව.ඊට පස්සෙ මට ඇහුන සද්ද වලින් තේරුනා එයාත් ඇදුම් ගලෙව්ව කියල .එහෙම කරපු එයා මගෙ අත් දෙක අරන් එයාගෙ එක උඩින් තිබ්බ.ඇස් වහල තිබ්බත් මට අල්ලනකොටම තේරුනා එයාගෙ එකේ ප්‍රමාණය .මෙච්චර කල් මම අල්ලපු උරපු මගෙ හිලට බස්සපු කිසිම පොල්ලක් එච්චර ලොකු නැහැ .එයාගෙ හැසිරීමට වශී උන මම අතින් එයාගෙ එක උඩට පහලට කරා.එයා වගේම මමත් මාර ආසාවෙන් ඒක කරපු නිසද කොහෙද මට ඉක්මනින් කරන්න හිතුනෙ නැහැ  ගොඩ වෙලා අතින් කරලත් එයාගෙ බඩු ගියේ නැහැ.අගල් 10 ක් විතර ලොකු එයාගෙ එක මම ටික ටික දිවෙන් තෙත් කරල ලෙව කන්න ගත්ත .එයාගෙ පොල්ල එයාගෙ ඇට දෙක එක්කම මම හිමින් සැරේ ලෙව කාලා හිමීට සූප්පු කරන්න ගත්ත  

ඇට දෙක සූප්පු කරල ඉවර වෙලා එයාගෙ එක උරන්න ගත්ත .උරන්න ගත්ත ට ඒකෙ සයිස් එකත් එක්ක මට කටට ගන්න අමාරුයි .කොහොම හරි දගලල දගලල කටට දා ගත්ත .ඊට පස්සෙ වෙනද වගේ නැතුව මමම එයාගෙ ඇගෙන් අල්ලගෙන මගෙ උගුරටම දා ගත්ත එයා ආසවෙන් කෙදිරි ගානව මට ඇහුන.

එහෙම විනාඩි 15ක් විතර කලාට පස්සෙ මගෙ උරහිසෙන් අල්ලල මාව නැගිට්ටපු එයා මගෙ කෙලින් වෙන්නෙ නැති ප## උරන්න ගත්ත .ටික වෙලාවක් උරපු එයා මාව හරෝල ඇදට දාල මගෙ පස්ස ලෙව කන්න ගත්ත .ටිකකින් මගෙ කකුල් දෙක ඈත් කරල මගෙ හිල පාදගෙන ඒකට තාලෙට දිව දාන්න ගත්ත .එහෙම කරල ටිකකින් නවත්තල මගෙ තොල් දිව උරන්න ගත්ත .මගෙ කට අස්සට එයාගෙ දිව දාල මගෙ මුලු කටම ඉරුව.

ඒ ඔක්කොම අපි පැයකටත් වඩා කලා.තාම පටන් ගත්ත වේලේ තිබ්බ හැගීම් පොඩ්ඩ්ක් වත් අඩු නැතුව එහෙම්න තිබ්බ මෙච්චර දේවල් කරලත් .

මාව අනිත් පැත්තට හරෝපු එයා මගෙ හිල ආයෙ ලෙව කාල හිලට දිව දැම්ම.ඒකත් ගොඩක් වෙලා කරාට පස්සෙ එයා එයාගෙ එක අරන් මගෙ හිල ලග ඇතිල්ලුව.පස්සෙ හිමීට මගෙ හිලට එයාගෙ එක ඇතුල් කලා.

අනිත් ආපු අයට නොතිබුණු සංයමයක් තිබ්බ මෙයාට.එයාගෙ එක ලොකු උනාට අනිත් අය වගේ මගෙ හිල පලන්න හදිස්සි නොවී හිමින් කරපු නිසාත් එයා ගොඩක් වෙලා දිවෙන් ලෙව කාපු නිසත් හිල ඇතුලට මහන්සී නොවී දා ගත්ත .එහෙම කරල හිමින් සැරේ කරන්න ගත්ත  

හිමින් හිමින් මට කරන්න ගත්ත එයා.එයාට පොඩි වත් හදිස්සියක් නෑ කියල තේරුනා.ඒ වගේම තමා එයා කරපු විදියට වෙනද නොතිබ්බ ෆීලින්ග් එකක් මට දැනුන.එහෙම හිමින් සැරේ කරල එයාගෙ එක මගෙ පස්සෙ හිල ඇතුලෙම තිබිද්දි මාව වඩා ගත්ත .මාව වඩාගෙන මාව උස්ස උස්ස එය ගැහුව මට.එහෙම ගහල ටිකකින් නවත්තල මාව ඇදෙන් තිබ්බ.ඒ වෙලෙත් එයාගෙ එක මගෙ හිලේමයි තිබ්බෙ.

මාව ඇදට දාපු එයා පස්සෙ ආයෙම කරන්න පටන් ගත්ත .දැන් නම් එයා ටික ටික වේගෙ වැඩි කලා.දැන් නම් මට ඉවසන්න බැරි තරම් ෆීලින්ග් වැඩි වෙලා තිබ්බෙ.ඒනිසාම එයගෙ බෙල වටේ අත්දෙක දාල අල්ල ගත්ත මම එයාව හූරන්න ගත්ත  .වෙනද කරනකොට කෙදිරි ගාපු මට අද හයියෙන් කෑ ගැහුන.මට එක නවත්තන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බෙ නැහැ .ඒ තරමට අද ෆීලින්ග් එක වැඩි .

කෑ ගගහ එයාට දීගෙන හිටිය.එයාත් මගෙ කෑගැහිල්ල නිසාමදෝ මන්ද  තවත් හයියෙන් ගහන්න ගත්ත  ටිකකින් එයාගෙ එක එලියට අරන් මාව අනිත් පැත්තට හරෝපු එයා මාව ඩෝගි ස්ටයිල් එකට තියල මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලන් මට කරන්න ගත්ත  .

ඒ වෙනකොට මාව උපරිම ෆීල් වෙලා තිබ්බෙ කවදාවත් නොතිබ්බ විදියට.මම කෑගගහ එයාට අරින්න උපරිම සපොර්ට් එක දුන්න.ඒක දුන්නට ව්දා ඉබේම උනා කිව්වනම් තමා හරි.කොහොම හරි ඒ වෙනකොට එයා ගොඩක් හයියෙන් කරන්න පටන් අරන්.මගෙ කට දෙපැත්තේන් කෙල බේරෙනව දැන්.කෙල ගිලින්නවත් මතක් වෙන්නෙ නැහැ කරන විදියට .ටිකකින් එයා කරන එක නවත්තල මාව දන ගස්සෝ ගත්ත  ඒ වෙනකොට උපරිම සීමාවෙනුත් එහාට මාව ෆීල් වෙලා තිබ්බෙ.

එයා මාව දන ගස්සවල එයාගෙ එක කටට දුන්න ආයමත්.එහෙම් ටික වෙලාවක් කරද්දී එයාගෙ එකෙන් බඩු ගියා මගෙ කටේම.වාන් දැම්ම වගේ එයාගෙ එකෙන් විදපු බඩු මගෙ උගුරටම ගිහින් වැදුනා.උකුවට රස්නෙට ගියපු එයාගෙ ඒව මම පුළුවන් උපරිම බිව්ව.එයාගෙ බඩු වලින් මගෙ කට පිරිල.බොන්න බොන්න එයාගෙ එකෙන් බඩු ආව ටිකකින් එයා මගෙ කටෙන් එයාගෙ එක එලියට ගත්ත .එතකොටත් මගෙ කට පිරින්න එයාගෙ බඩු .මම මාරම ආසවෙන් එයාගෙ බඩු බිව්ව.කට පිරෙන්නම බඩු තිබ්බ නිසා මගෙ කට දෙපැත්තේන් බඩු බේරුනා.මගෙ ඇග දිගේ ඒව බේරෙද්දි මම පුළුවන් ඔක්කොම බිව්ව.අගට හැලිච්ච එවත් මට ගෑවිලා තියෙනවා කියල දැනිච්ච හැම තැනම අත ගාල ඒ ඔක්කොම බිව්ව...

මගෙ දිහා බලාගෙන හිනා වෙවී හිටපු එයා මාව අරන් හිට්ටවල වාඩි කරෝ ගත්ත ටොයිලට් යනව වගේ .ඉද ගත්ත ම තමා තේරුනේ එයාගෙ එක උඩින් ඉන්දෝගෙන තියෙන්නෙ කියල .එහෙම්ම ඒක උඩින් ඉද ගත්ත මම පොල්ලෙලි ගහන්න ගත්ත.වෙනදාට  විනඩි 10ක් විතර එහෙම  කරනකොට මහන්සී එනව මට.ඒත් අද තිබ්බ ෆීලින්ග් එක නිසා පැය බාගයකට වඩා කරාත් මහන්සීයක් තිබ්බෙ නැහැ .පස්සෙ ටිකකින් එයා කෙදිරි ගානව කියල තේරුනා .ඒකෙන් එයාට ආපහු යන්න එන්නෙ කියල මට තේරුනා.

ටික වෙලාවක් එහෙම කරද්දී එයාගෙ බඩු උකුවට රස්නෙට මගෙ හිල අතුලටම ගිහින් වදින්න එයාහෙ බඩු ගියා.එහෙම ගියාම එයා ගහන එක නතර කලා.ඒ වෙනකොට මට තවත් කරන්න පනක් තිබ්බෙ නැහැ .නතර කරල මාව ඇදට දාපු එයා එයාගෙ එක ආයම කටට දුන්න.මම ඒක උරද්දි එයා මගෙ පන නැති ප##  උරන්න ගත්ත  ටිකකින් එයා ඒක නවත්තල එයාගෙ එක අර මගෙ ඇග උඩම ඉදන් මොනාද කරන්න ගත්ත .එයාගෙ දැගලිල්ල නිසා එයා මගෙ මූන උඩින් අල්ලගෙන අතින් කරනව කියල තේරුනා  .මාත් උඩ බලන් කට අරන් හිටිය.ටික්කින් මගෙ මූන තෙමාගෙන එයාගෙ උකු බඩු විද්ද.ඒවයෙන් පුළුවන් තරමක් මම අරන් බිව්ව.අනිත්ව මගෙ මූනෙයි තන් දෙකෙයි ගෑවිලා කියල මට තේරුනා.එහෙම්ම එයාගෙ එක මට කියල බඩු බිංදුවක් නැති වෙන්නම කටෙන් සුද්ද කර ගත්ත .

එහේම කරපු එයා එනම් මං යන්ම් මගෙ මනිම.දීපු ෆන් එකට ගොඩක් 🙏  කියල ගියා.ටිකකින් එයා ආපු වාහනේ ගියා කියල තේරුනාම මගෙ ඇස් වලට දාල තිබ්බ ලොක් එක අයින් උනා.එ වෙනක්න් නොදක්කට ඒක අයින් කලාට පස්සෙ තමා මගෙ පස්සෙ හිලෙන් බඩු බේරෙනව.අගට විදපු ඒව ඇගේ බගයකම තියෙනව.එහෙම්ම ලගට ආපු ශර්මිලා මාව නාවල මට ඇදුමක් අන්දවල මට නිදා ගන්න කියල ගියා.එයා ගියාට පස්සෙ අද උන දේ ගැන කල්පන කර කර හිටිය


මතු සම්බන්ධයි .....

Admin Story 

Comments

Popular posts from this blog