ගණිකාවක වූ තරුණයකුගේ කතාව  10 අවසන් කොටස PART 02

                    (Admin Story)



දෙයියනේ මගෙ ඉස්සරහ හිටපු කෙනා දැක්කම මගෙ ඇස් උඩ ගියා.එ වෙලෙ ඇතිඋ න ශොක් එකටම පස්සෙන් පස්සට ගියපු මාව ඇදෙන් පල්ලහාට වැටුන.එ. වෙලේම ඇතුලට ආපු නවෝද්‍යායි ශර්මිලායි එයාගෙ නැන්දයි හයියෙන් හිනාවෙන්න ගත්තා.නවෝද්‍යල දිහා බලපු මට මරුවෙන් ම් රුවට මගෙ ඉස්සරහ හිටපු කෙනා දිහායි මාරුවෙන් මාරුවට බැලුන.එවෙලෙ දැනිච්ච ශොක් එකට මට නිකන්ම ඇඩුන.එවෙලෙ මම ඉන්නෙ ඇදුම් නැතුව කියල තේරුන මම මෙච්චර වෙලා නොතිබ්බ ලැජ්ජාවකින් මගෙ තන් දෙක අතින් වහන් නවෝද්‍යල දිහා බලන් 

“ දෙයියනේ ඇයි නවෝද්‍යා ඔයාල මට මේවගේ වැඩක් කලේ.මම ඔයාල කියපු හැමදේම කලානෙ ඇයි ඉතින් ඔයාලා මට මෙච්චර ජරා සවුත්තු වැඩක් කලේ.මම ඔයාලට මොකද්ද කරපු වරද.”

එහෙම අහන ගමන් හොදටම අඩන්න ගත්ත.ලග හිටපු කෙනා මුකුත්  තේරුම් ගන්න බැරුව මගෙ ලගට ඇවිත් මාව අල්ලන්න හැදුව.මෙච්චරකල් ආසාවෙන් සෙක්ස් කරපු ආසාවෙන් නිදාගත්ත එයා ලගට එනකොට මම එයාගෙන් ඈත් උනා.පුදුම වෙච්චි එයා

“ඇයි මැණික ඔයා ඔය අඩන්නෙ.ඇයි ඔයා මගෙන් ඈත් වෙන්න හදන්නේ”

“හා…..හා…..මැණික මැණික නෙමේ බල්ලො මල්ලි කියල කතා කරපන්”

එහෙම නවෝද්‍ය කතා කරද්දි තමා එයා නවෝද්‍යල දිහා බැලුවෙ.

“උබල ..උබල මොකද මෙහෙ කරන්නෙ.මොකද්ද උබල කියන්නෙ.කවුද මල්ලි කියන්නෙ.කියපියව් තොපි මොකද්ද කරන සෙල්ලම”

එච්චරයි කියන්න හම්බ උනේ ඇතුලට අපු හතර දෙනෙක් එයාව අල්ල ගත්තා.

එයාව අල්ලගත්තට පස්සෙ ලගට ආපු නවෝද්‍යා එයාගෙ කනට ගහල

“හිටපන් හිටපන් හදිස්සිවෙන්න එපා.උබට අකුරක් නෑර කියන්නම්.ඒකට තමා උබව මෙච්චර කල් මෙහෙට ගෙන්න ගත්තෙ.

එහෙමකියපු නවෝද්‍යා මගෙ දිහා බලල ඔක්කොටම කලින් උබව පිලිගන්නව මගෙ ගෙදරට .ඊට පස්සෙ  මට අවසරයි උතුමානෙනි මේ ඔබතුමාගේ ශුක්‍රානු දාතුවෙන් තෙමී නැහැවී බඩ පුක පුරාඒවා පුරවාගෙන සිටින්නාවූත් ඔබ මාස ගනනක් පුරාවට නිදාගත්තා වූත් නපුංසකාවිය හදුන්වා දීමට”

‘එසේනම් පිලිගන්න ඔබේ නපුන්සක වයිස්‍රාවිය එසේත් ඇතිනම් මගේ හා ශර්මිලාගේ පෙර ආදරවන්තයාවූත් ඔබගේ අදරනීය මලනුවන්.’

ඔව් ඒ මෙච්චර කල් මම සෙක්ස් කරල තිබ්බෙ බඩු ආසාවෙන් බීලා තිබ්බෙ නිදාගෙන තිබ්බෙ අන්තිමට ආදරය කලේ වෙන කවුරුත් නෙමේ මගෙ එක්කුස උපන් මගෙ සහෝදරයා මගෙ අයියා එක්ක

මතු සම්බන්ධයි ....

Admin Story 

Comments

Popular posts from this blog