පවුලේ කතාව 06 අවසන් කොටස            




කාලයක් ඔහොම ගෙවිල ගියා.අම්මත් නැති උනා.ඊට පස්සෙ තාත්තා හැමදාම බීල එන්න පුරුදු උනා.එයා ඇවිත් හැමදාම මට පොන්නය කිය කිය බැන්න.අක්කල ඒ වෙනකොට කසාද බැන්ද.එයාල මාව එයාලගෙ වහලෙක් වගේ තියන් හිටියෙ .එයාලගෙ යාලුවො ආවම මාව යාලුවන්ට දුන්න සතුටු වෙන්න කියල .ඒ වෙනකොට මගෙ පිරිමි කමක් ගෑවිලාවත් තිබ්බෙ නැහැ .
එහෙම කාලයක් ගියා.මම පිරිමින්ගෙ ගෑනුන්ගෙ අතින් අතට යන පොන්න වේසියක් වෙලා එතකොට .එහෙම ඉන්නකොට දවසක් තාත්තා හොදටම බීල ඇවිත් මට කතා කල පොන්න වේසි මෙහෙ වරෙන් කියල .මමත් ලගට ගියා.ගියාම මට අදුම් ගලෝපිය කියල කිව්ව.ඒ වෙන්කන් පිරිමි එක්ක නිදා ගත්ත ත් කවදාවත් තාත්තා ඉස්සර මා එහෙම ඉදල නැහැ .
ඒ නිසා ලජ්ජාවට මුකුත් නොකර හිටියම ලගට ආපු තාත්තා මගෙ ඇදුම් ගලෝල දැම්ම.ඊට පස්සෙ මගෙ මූනෙන් අල්ලල මගෙ මූන ලෙව කන්න ගත්ත .ටික වෙලාවක් ලෙව කාල මට තොල් දාන්න ගත්ත විනාඩි 15ක් විතර මගෙ තොල් උරල මාව ඇදට තල්ලු කරල කබඩ් එකෙන් අම්මගෙ යට බ්‍රා එකකුයි පැන්ටි යකුයි සාරියලුයි අරන් මට විසික් කරල ඇද ගනින් මේක වේසි කියල කිව්ව.මමත් බයටම ඒක ඇද ගත්ත .පස්සෙ මගෙ ලගට ආපු තාත්තා උබෙ අම්ම නැති උනාට පස්සෙ මම කා එක්ක වත් හැමනුනේ නැහැ .තවත් මට එහෙම ඉන්න බෑ.තෝ ඉන්න එකේ මට වෙන උන් හොයන් යන්නත් ඕන නැහැ .අද ඉදන් තෝ මගෙ වේස ගෑනි.එහෙම කියල මගෙ ලගට අවිත් එයා ඇදම් හිටපු ඇදුම් ගලෝල යට කලිසම පිටින් මම ගාවට ආව.ඇවිත් මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලල එයගෙ යට කලිසම පිටින්ම පයිය මගෙ කටේ අතිල්ලුව.එයාගෙ එක මම මේ වෙනකන් දැකල තියන ඒවට වඩා ලොකුයි.එක දැක්කම නම් ආසවක් ආව.
ඒත් ලැජ්ජාව නිසා මුකුත් නොකර හිටිය.ඒක දැකල මගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලල යට කලිසම පිටින්ම මගෙ කටේ එබුව.එතනින් එහාට විරුද්ධ වෙලා වැඩක් නැති නිසා මම තාත්තා ගෙ පයිය යට කලිසම පිටින්ම ලෙව කෑව.පස්සෙ එහෙම ටික වෙලාවක් කරල එයාගෙ එක එලොයට අරන් උරන්න ගත්ත .මගෙ කටෙන් එකයි ඒක.මම හිමීට උරානකොට තාත්තා මගෙ උගුරටම බස්සල හයියෙන් කටට දෙන්න ගත්ත .මට දැන් හුස්ම ගන්නත් අමරුයි.කට දෙපැත්තේන් කෙල බේරි බේරි අමාරුවෙන් කටට ගත්ත .එහෙම් ටික වෙලාවක් කරල මාව තල්ලු කරා.පස්සෙ මගෙ කනට ගහල මගෙ තන් දෙකටත් ගැහුව.පසෙ මගෙ තන් දෙක සාරියෙන් එලියට අරන් උරන්න ගත්ත .ඒ කරපු විදියට ගොඩක් රිදුන.පස්සෙ ඒක නතර කරල සාරිය උඩට උස්සල මගෙ පුකට කෙල ගහල එයාගෙ පයිය පුකේ අතුල්ලල එක පාරටම බැස්සුව .මෙච්චර කල් පුකට කොච්චර ඒව බස්සල තිබ්බත් එච්චර ලොකු එකක් බස්සපු පලවෙනි පාර නිසා මාර වේදනාවක් දැනුනෙ.මම වේදනාව ට කෑ ගහද්දි මගෙ කනට ගහල කට වහන් හිටපිය පොන්න වේසි කියල බැනල හයියෙන් අරින්න ගත්ත .
එහෙම හයියෙන් පැය බාගයක් විතර ඇරල මට කිව්ව පොල්ලෙලි ගහ ගනින් කියල .මමත් ඇග උඩට නැගල පොල්ලෙලි ගහන්න ගත්ත .එහෙම ටික වෙලවක් කරල ආයම මාද ඇදට දාල ආයෙත් අරින්න ගත්ත .එච්චර වෙලා කරලත් බඩු ගියෙ නෑ තාම.මට ඒ වෙන්කොට ඇගට පනත් නැහැ .පැය 2ක් විතර මාව නොමර මරල ආයම කටට දුන්න.එහෙම ටික වෙලාවක් කරද්දී මගෙ කටේම බඩු ගියා.
මගෙ කට දෙපැත්තේන් බඩු බේරෙද්දි කට අරින්න කියල කටට කෙල ගැහුව.පස්සෙ මට ඒ ටික පෙව්ව.පස්සෙ මාව ඇදල අරන් දන ගස්සවල මගෙ ඇගට චූ කලා.පස්සෙ තෝ අද ඉදම් වෙන උන් එක්ක හැමනෙන්න බැහැ .මත් එක්කයි මම කියම උන් එක්කයි විතරයි උබට හැමනෙන්න පුළුවන් කියල මට නාගෙන එන්න කිව්ව.මමත් අමාරුවෙන් ගිහින් නාගෙන ආවම ආයෙම අම්මගෙ ඇදුමල් දීල කිව්ද ඇදගනින් කියල .ඒක ඇද ගත්ත ම මාව ඇදල අරන් ආයම කටට දුන්න ආයෙම බඩු ගියාට පස්සෙ ඒ ඔක්කොම පොවල ගිහින් කැම ලෑස්ති කරපන් කියල මාව යැවුව .මම අමාරුවෙන් ගිහින් කෑම ලෑස්ති කරල කතා කලාම එයා ඇවිත් කෑම කාල කාමරේට ගිහින් නිදා ගත්ත .
පස්සෙ හැමදාම මම තාත්තා ගෙ ගෑනි විදියට හිටිය.පස්සෙ අක්කලට කියල මාව බදිනව කිව්ව.එහෙම කියල පස්සෙ මාව බැන්ද .එදා හනිමූන් එකට හොටල් එකට ගියාම ඒ කාමරේ තාත්තා ගෙ යාලුවො 5ක් හිටිය .ඔක්කොම එක්ක මට ඇරල යන්න ගියා.දවස් 3ක් ඒ හොටෙල් එකේ තියාගෙන මට ඇරිය.ඒ හැමදාම මට යට ඇදුම් අදින්න දුන්නෙ නැහැ .ඇදපු ඇදුම් වලත් ඇගෙන් බාගයක් ම එලියෙ.
එහෙම ඉදල ගෙදර ආව.එදා මාව ගෙදර දාල එයා කොහෙද ගියා.පස්සෙ අක්කයි එයාගෙ බැදපු එක්කෙනයි ඇවිත් මාව කාමරේට අරන් මට ආයම අරින්ම ගත්ත .එහෙම කරල පස්සෙ මව යැවුව .එදා ඉදන් මම මගෙ තාත්තා ගෙ ගෑනි විදියට හිටිය.සතියට පාරක්වත් එයාගෙ යාලුවො එක්ක ඇවිත් මට යලුවොන්ට කියල පුකේ ඇරිය.මම හැමදාම ගෙදරට ඇන්දෙ යටට නැතිව.තාත්තා යි එයාගෙ යලුවොන්ට අමතරව අක්කලත් හැමදාම වගේ මට ඇරිය.තාත්තා ගෙ දේපල ඔක්කොම අක්කට ලිව්ව.
පස්සෙ පස්සෙ එයාල මට හොදින් සලකන්න ගත්ත .මටත් ඒ ජීවිතේ හුරු උනා.දැන් ගෙදර ට මම අදින්නෙ සාරි.ගමනක් යන්කොට කොටම කොට ඇදුම් ඇදන් යනව.මම අන්තිමට මගෙම තාත්තා ව කසාද බැදල එයාගෙයි එයාගෙ යාලුවන්ගෙයි මගෙම අක්කගෙයි ගෑනි උනා.මොනව උනත් මම දැන් පොන්නයෙක් විදියට ජීවිතේ ගෙවනව සතුටින්.දැන් මම පිරිමියෙක් විදියට ඉදල පොන්නයෙක් වෙලා උනත් සතුටින්.

.සමාප්තයි ...

Comments

Popular posts from this blog