සමනලියක්




මම මාදවී සත්සරනි විජේසිංහ එහෙමත් නැත්නම්  මාදව සත්සර විජේසිංහ .මම දැන් සංක්‍රාන්ති ලිංගිකයෙක්.මේක තමයි මගේ කතාව.

මට වයස 22.මම සල්ලි උතුරන්න තිබ්බ විජේසිංහ ගෲප් ඔෆ් කම්පැනි එකේ එකම උරුමක්කාරය.අපේ තාත්තා ටයි අම්මටයි උතුරන්න සල්ලි තිබ්බ.මුලු ලංකාවම දන්න සමාගමක් තමා විජේසිංහ ගෲප් කියන්නෙ.සමජයට අනුව මගෙ තාත්තා හොද ව්‍යාපාරිකයෙක් හොද සැමියෙක් හොද තාත්තා කෙනෙක්.අම්ම හොද අහින්සක ආදරනීය බිරිදක්.මම සල්ලි ගොඩක් උඩ පීනන සල්ලිකරයෙක් සෙල්ලක්කාරයෙක්.ඔව් ඒ දේවල් හරි .නමුත් මම ගැන තාත්තා ගැන අම්ම ගැන හිතන් ඉන්න විදියනම් වැරදි.
තාත්තා සල්ලි කාරයෙක් නම් තමා.ඒත් එයා හොද ස්වාමිපුරුශයෙක් නෙමෙ.අම්ම ආදරේ එක ඇත්ත හොද බිරිදක් කියන එකත් ඇත්ත.ඒත් ඒ තාත්තා ට නෙමෙ.මම සල්ලිකරයෙක් කියන එක ඇත්ත ඒත් මම පිරිමියෙක් නෙමේ.
තාත්තා ලෝකෙට දැඩි පිරිමියෙක් උනාට අම්ම ඉස්සර එයාගෙ පයි## කෙලින් වෙන්නෙ නැති නපුන්සකයෙක් .තමන්ගෙ බිරිදට කියල පුක පලා ගන්න නපුන්සකයෙක් .අම්ම හොද බිරිදක් ඒ එයාගෙම අක්කට.ඔව් එයා සමලිංගිකාවක් එයාගෙම එක කුස උපන් අක්කගෙ .එතකොට මම තාත්තා කවුද කියල හරියටම දන්නෙ නැති අම්ම කියන කෙනාගෙයි ලොකු අම්ම කියන කෙන්නගෙ අතිනුයි පිරිමි කම නැති කරන් ගෑනියෙක් වෙලා පිරිමියෙක් ගෙ බිරිඳ විදියට ජීවත් වෙන නපුන්සකයෙක් .

මතු සම්බන්ධයි ..

Comments

Popular posts from this blog