ඔහු ඔහුද ? ඇයද ?

 

                   ඔහු ඔහුද ? ඇයද ?       01               








මම කොල්ලෙක්ද කෙල්ලෙක්ද.ඔව් මම කොල්ලෙක්.සම්පූර්ණ කොල්ලෙක්.ඒත් ඒ මීට අවුරුදු 25කට කලින්.මේදේ මෙහෙමම වෙන්න ද තිබ්බෙ කියන්න එකට උත්තරයක් මම අදටත් දන්නෙ නෑ.මම ඉපදුනේ අවුරුදු 25ක් පුරාවටම ජීවත් උනේ කොල්ලෙක් විදියට තම ඒත් ඊට පස්සෙ..

මේ වෙනකනුත් අවුරුදු 25ක් පුරාවට මං ගාව තිබ්බ මගෙ පුරුෂ ලිංගය තාම මම ගාව මගෙ කකුල් දෙක අතරෙ තියනව..

ඒත් කොල්ලෙක් කියන්න මගෙ ඉතුරු වෙලා තියෙන්නෙ ඒ නිකමට වත් කෙලින් වෙන්නෙ නැති ඒ මස් කෑල්ල විතරයි .

අවුරුදු 25ක් පුරාවටම කොල්ලෙක් වගේ ජීවත් උන කොල්ලෙක් විදියට හිටපු කොල්ලෙක් විදියට ඇදුම් ඇදපු මම අද කෙල්ලන්ගෙ ඇදුම් අදිනව.කොල්ලො එක්ක හුරතල් වෙනව.කොල්ලො එක්ක නිදා ගන්නව.කොටින්ම කොල්ලන්ට කියල හොදට ඇර ගන්නව.පිටින් බලද්දි මම කෙල්ලෙක්.නෑ සමාවෙන්න මම ගෑනියෙක්.කොල්ලෙන්ගෙ ලිංගය කටට අර ගන්න කොල්ලන්ට ආසාවල් හොද කර ගන්න පස්ස දික් කරන ගෑනියෙක්.ඇයි කෙල්ලො එක්කත් නිදා ගන්නව නේ.ඔව් කෙල්ලො කොල්ලො කියල වෙනසක් නැතුව නිදා ගන්නව.හැබැයි කොල්ලො කෙල්ලො ඔක්කොම එක්ක නිදා ගන්නෙ එකම විදියට .ඒ හමෝටම මම ගෑනියෙක්.

කොල්ලො කෙල්ලො කියල වෙනසක් නෑ.හමෝම එන්නෙ මට අරින්න බලගෙන.මට ඇරල එයාලගෙ හැගීම් පිට කරන්න.

ඔව් මම එහෙම කෙනෙක් තමා.සිංහලෙන් කිව්වොත් කොල්ලෙක් වෙලා ඉපදිලා කොල්ලෙක් වෙලා අවුරුදු 25ක් ජීවත් වෙලා දැන් නපුන්සක විදියට පිරිමි ගෑනු වෙනසක් නැතුව හැමෝටම පස්ස දික් කරන අරින්න දෙන ගෑනු ඇදුම් ඇදින නපුංසක වේසාවක්.ඔව් මම දැන් නපුංසක වේසියක්.



මතු සම්බන්ධයි.....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog