ඔහු ඔහුද ? ඇයද ?

                         ඔහු ඔහුද ? ඇයද?         04          



"මොකද්ද උබ කියන්නෙ කියපන්කො."
එහෙම කිව්වම අරූ ආයෙම මගෙ දිහා කුනු හිනාවක් දාගෙන බලන් හිටිය.
"උබ මොකද මගෙ දිහා කන්න වගේ බලන්නෙ "
මම එහෙම අහුවම අරුගේ හිනාව තවත් ලොකු උනා.ඊට පස්සෙ උපන්දිනේ තියන කොල්ල දිහා බලල.
" මෙහෙමයි.මේ වෙලේ උබට දැන් කෙල්ලෙක් හොයන්න බෑලුනෙ නටන්න.එහෙමනම් මෙහෙම කරමු.අපි පොඩි ආතල් එකක් ගමු."
එහෙම කියක අරූ අයෙම මගෙ දිහා බලල හිනා වෙන්න ගත්ත .උගෙ හිනාවනම් මට ඇල්ලුවෙ නෑ.
" මේකයි අපිට කෙල්ලෙක් ඕන මෙතනට නටන්න.අඩුම තරමෙ කෙල්ලෙක් වගේ ඇද ගත්ත එකෙක් හරි .උබල මම කියන එකට එකගයිනෙ."
එහෙම කියක උ අනිත් උන් දිහා බැලුව.ඒකට ඔක්කොම ඔව් කිව්වට පස්සෙ
"අපිට දැන් කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න බැරි එකේ අපි සෙට් එකෙන් එකෙක් කෙල්ලෙක් වගේ ඇදන් ආතල් එක දාමු"
ඒක කිව්වම හැමෝම උඩ ගියා.කට්ටියගෙ මූනෙන් පෙනුන කව්රුත් ඒකට කැමති නෑ වගේ.ඇත්තනෙ මොකාද කැමති මෙහෙම කොල්ලො ගොඩක් ඉස්සරහ කෙල්ලෙක් වගෙ ඇදන් නටන්න.අනික ඔක්කොම ඇග පත ලොකු ජිම් ඇගවල් තියන උන්.මම විතරයි ඇග පත පොඩි එකෙක්ට හිටියෙ.මටත් බෑ එහෙම කරන්න.උන්ට අදින්න පුළුවන් ගෑනු ඇදුම් මේ පැත්තකව්ට්ග් නැතුව ඇති

පස්සෙ අරූ ඇහුව ඔක්කොගෙන්ම මොකෝ කියන්නෙ කියල.උන් අදාසට කැමති උනත් එකෙක් වත් කෙල්ලෙක් වගේ අදින්න කැමති උනේ නෑ.
පස්සෙ ඔකෝම හිමින් මොනාද කියවල ඔක්කොම මගෙ දිහා හිනාවෙලා එකපාරටම බැලුව.
"මොකෝ උබල මගෙ දිහා කන්න වගේ බලන්නෙ"
මම එහෙම ඇහුව උන්ගෙන්.ඒකට උන්
"මේකයි සුද්දා කේස් එක.අපි වගේම උබත් මම කිව්ව අදහසට කැමති නේ.ඒත් අපි එකෙක්වත් කෙල්ලෙක්ගෙ පෙනුමක් ගන්න බෑ ඇදුමක් තියා ඔපරේශන් එකක් කරල.අනික අපි එකෙක්ටවත් අදින්න පුළුවන් ඇදුම්ක් හොයා ගන්නත් බෑනේ."
"උබ අපේ ෆිට් එකනෙ.උබ කරපන්කො ඒක"
"මොකක් උබල කියන්නෙ මට කෙල්ලෙක් වගේ අදින්න කියලද.උබලට දෝදුද.මට බෑ.අනික මුගෙ ගෙදර මිනිස්සු මොනා හිතයිද මම එහෙම කලොත්.මට බෑ පොන්## ගානට වැටෙන්න.උබල මොනා කිව්වත් ඒකනම් කරන්නෙ නෑ.වෙන ඕන දෙයක් උබල වෙනුවෙන් කරනව.මේකනම් බෑ"
එහෙම මම කිව්වම උපන්දිනේ තියන එකා
"අඩෝ බන් මොකද්ද ඕයි.මේ දේ මම වෙනුවෙන් කරපන්කො.උබට පේනවනෙ.මුන්ට ලෙලේඛෙ ගවුමක් දකින්නෙ නැතුව නින්ද යන්නෙ නෑ.ඒකෙන් මේකෙන් පාටිය කරන්න වෙන්නෙත් නෑ.අඩෝ බන් මේක කරල දීපන්කො"
එහෙම කියල ඌ ඒකට කැමති වෙන්න කියල වැන්දෙ නැති ටික විතරයි.ඌ ඒ කියපු විදියටනම් මට දුක හිතුන ඌ ගැන.ඕන මගුලක් කියල උන් කියන දේ කරන්න හිතුවත් පස්සෙ මතක් උනේ උගෙ ගෙදර අය ගැන.මේක කලොත් උගෙ අක්ක අම්මල මොනා හිතයිද මං ගැන.ආයෙ ජීවිතයට මෙහෙ එන්න වෙන්නෙ නෑ.ඒ නිසා
" හරි උබල කියන දේ කරනම්.ඒත් ඒ දේ කරන්න බෑනෙ බන් උබලගෙ ගෙදර අය ඉන්නවනෙ.ඒ මිනිස්සු මොන හිතයිද මං ගැන.ඒ වැඩේ කලොත් ජීවිතයට ආයෙම මෙහෙ එන්න දෙන එකක් නෑ මට.අනික ඕකට කෝ ඇදුම්"
"අයියෝ උබ ඕකට බය වෙන්න එපා.උබ කොල්ලෙක් උනාට අපේ අම්මලට එදා ඉදන්ම උබ කෙල්ලෙක් වගේ.ගොඩක් වෙලේට කියනව උබ කෙල්ලෙක් උනානම් මට බන්දල දෙනව කියල.අනික එයාල මම මොනා කරත් ඒකට පිටින් මුකුත් කියන්නෙ නෑ.අනික අපේ අක්කගෙ ඇදුම් තියෙන්නෙ.ඒව උබට ගානට ඇති"
"එත් බන්"
"ඒත් මෙත් නෙමෙ උබ කැමති නෙ වැඩේට උබට බය වෙන්න දෙයක් නෑ.උබට සැකයි නම් උබව කෙල්ලෙක් විදියට අක්කටම ලෑස්ති කරන්න කියන්නම් .වරෙන්කො"
එහෙම කියල ඌ මාවත් ඇදන් ගෙදරට ගියා.ගිහින් ඌ උගෙ අක්කයි අම්මයි ගෙදර අයත් එක්ක කතා කලා මේ ගැන.ඒකට ඒයාල
"උබල මේ කොල්ල්ට මොනා කරන්න යනවද මන්ද.කමක් නෑ කමක් නෑ.කර ගනිල්ලකො.හැබැයි කරන දෙයක් උබල අතරෙ විතරයි .ඕව මිනිස්සු දැන ගත්තොත් මේ කොල්ලට පාරෙ යන්න වෙන්නෙ නෑ.හැබැයි මේ පුතා එහෙම ඇන්දම නම් ලස්සන කෙල්ලෙක් වගේ ඉදී."
එහෙම කියල මගෙ මූනට තට්ටුවකුත් දාගෙන උගෙ අම්මල ගියා.පස්සෙ කාමරේට ගියපු අක්ක ඇදුම් වගයක් ගෙනත් දුන්න.
"මේව මම අලුතෙන් ගෙනාවෙ එක පාරක්වත් ඇදල නෑ.ඒ නිසා බය නැතුව අදිනව" එහෙම කියල හිනා වෙලා අක්ක යන්න හදල ආයෙම හැරිල
"හැබැයි පොඩි අවුලක් නම් තියෙනව මල්ලො.මෙයා කෙල්ලෙක්ගෙ ඇදුම් ඇන්දට කෙල්ලෙක්ගෙ පෙනුම එන එකක් නම් නෑ.කෙල්ලෙක් වගේ වෙන්න නම් මෙයාගෙ ඇගේ මවිල් ඔක්කොම කපන්න වෙයි.ඒක කරනවන්ම් අන්න වොශ් රූම් එකේ සැම්පු එකක් ඇති ඒක ඇගේ ගෑවන්ම් ඔක්කොම මවිල් යයි.ඒක ඉතින් ඔයාගෙ කැමත්තක්"
"අඩෝ ඒ වැඩෙත් කරපන්කො"
"මට බෑ"
මට  අරූ අරම කිවම මම එහෙම කිව්ව.ඒකට
"මෙන්න මෙහෙ වරෙන් බන් .ආයෙ මොකටද ඕක බාගෙට කරන්නෙ." එහෙම කියල උන් මාව වොශ් රූම් එකට එක්කන් ගියා.මුන්ට ඕන මගුලක් කරප්න් කියල මම හිටිය.මොන උනත් මගෙ බොක්කවල් ටික නිසා.
පස්සෙ උන් මාව වොශ් රූම් එක්කන් ගිහින් මගෙ ඇදුම් ගැලෙව්ව.වෙනදටත් උන් එක්ක හෙලුවෙන් නාල තියන නිසා උන් ඉස්සරහ ඇදුන් නැතුව ඉන්න එක අවුල්ක් උනෙ නෑ මට.පස්සෙ මාව තෙමල අර ශැම්පු එක දුන්න මුලු ඇගේම ගාන්න කියල.මගෙ මුලු ඇගේම ඒ ශැම්පු එක ගාල නානකොට මගෙ ඇගේ තිබ්බ හැම මවිල් ගහක්ම නිකන්ම ගැලවිලා ගියා.දැන්නම් ඇග කේල්ලෙක්ගෙ වගේ සිනිදුවට සුදුවට තිබ්බ.
පස්සෙ කොල්ලො එක්ක කාමරේට ගියා අක්ක දුන්න ඇදුන් ටිකත් අරන්.ඒ ඇදුම් වල බ්‍රා එකකුයි ඒක ඇතුලට දාන්න කප් වගේකුයි කෙල්ලො යටට අදින හිර කලුසමකුයි පාටි ෆ්‍රොක් එකකුයි තිබ්බ.මුලින්ම කලිසම ඇන්ද.ඒ කලිසමේ පස්ස ලොකුවට පේන්න රබර් එකක් තිබ්බ පස්සෙ.ඒක ඇන්දම නම් මගෙ පස්ස කෙල්ලෙක්ගෙ වගේ ලොකුවට පෙනුන.ඒක හිර නිසා මගෙ ප## පෙනුනෙ නෑ ඉස්සරහට් ලොකුවට.පස්සෙ බ්‍රා එක ඇදල කප් ටික දැම්ම ඒක අස්සට.එතකොටනම් මාව කෙල්ලෙ වගෙ ටිකක් පෙනුනෙ.අස්සෙ ෆ්රොක් ඇදල අක්කට කතා කලා.
අක්ක ඇවිත් මට විග් එකක් දාල මූන මෙකප් කලා.මගෙ අය්බ්‍රෝ හදල ලිප්ස්ටික් ගාල ඉවර වෙලා කනට කරාබු දෙකලුත් දැම්ම.පස්සෙ නහයට තව කරාබුවක් දැම්ම.කරාබු වලට කන් විදින්න නම් ඕන උනේ නෑ.ටික වෙලාවකින් මාව කන්නඩිය ලගට එක්කන් ගිහින් මාව පෙන්නුව.ඒ වෙලේ මට අදග ගන්න බැරි උනා .
කන්නාඩියෙන් පෙනුනෙ ලස්සන කෙල්ලෙක්ව.බුරියයි ඇගේ උඩ කොටසෙන් බාගයක්මයි පේන්න ඇදුමක් ඇදල නහයටයි කන් වලටයි කරාබු දාල හීනු අය්බ්‍රෝ එක්ක කඩා වැටෙන කොන්ඩෙයි මේකප් එකයි එක්ක මාව කොල්ලෙක් කියල හිතන්නවත් බෑ.මම පුදුම වෙලා බලන් ඉද්දි මට අක්ක ඇදුමට හරියන සපත්තු දෙකකුත් දාල මාව කට්ටිට ඉන්න තැනට එක්කන් ගියා.මාව දැකපු කොල්ලො ටිකයි ගෙදර අයයි පුදුම වෙලා ඇස් උඩ දාගෙන බලන් හිටිය.
"පුතේ ඔයානම් කෙල්ලෙක්ම තමා"
එහෙම කියපු අරුන්ගෙ අම්ම මගෙ කම්මුල මිරිකුව.
"හරි හරි ඔය සෝබන ඇති.අපි අපේ කෙල්ලව එක්කන් යන්න්නද"
එහෙම කියල අරූ මාගෙ අතෙන් අල්ලන් කොල්ලො ඉන්න තැනට එක්කන් ගියා.පස්සෙ ඒ වෙලාවෙ ඉදන් කොල්ලො ටිකත් එක්ක බොන ගමන් මම කෙල්ලෙක් වගේ නැටුව.දැන් ඉතින් බැද ගත්ත බෙරේ ගහන්නත් එපායෑ.රෑ 2 විතර වෙන්කන් අපි පාටිය දැම්ම.ඒ වෙනකොටනම් මට මම කොල්ලෙක් කියල අමතක වෙලා තිබ්බෙ.කෙල්ලෙක්වගේ නටල අන්තිමට මට හොද ගනන්.අනික මුන් මට නටනකොට නිකන් ඉන්න දුන්නෙත් නෑනෙ.පස්සට ගහනව එකෙක් එක වෙලේකට තව එකෙක් තන් දෙකට තව එකෙක් බුරිය මිරිකනව.
කොහොම හරි ඒව මටත් ආතල් එකක් උනා අන්තිමට .ඒ වෙද්දී නම් මට කෙල්ලෙක් විදියට ඉන්න එකටත් පොඩි ආසවක් ඇවිත් තිබ්බෙ.අන්තිමට කොහොම හරි පාටිය නම් ඉවර උනා.බීල ඉවර වෙලා ඔක්කොම කන්න ගියා.කන්න කලින් මම ඇදුම් මාරු කරන්න හදදි
"ඇදුම් මාරු කරන්න ඕනෙ නෑ නංගි ඔහොම එන්න.
ඔව් දුව ඔහොම එන්න"
අක්කයි අම්මයි එහෙම කිව්ව නිසා මාත් එහෙම කන්න ගිය.අක්කයි අම්මයි කෑම ලෑස්ති කරනව එතකොට ත්.මාත් එයාලට සපොර්ට් එකක් දුන්න.
"ඔයානම් ගිය ආත්මෙ කෙල්ලෙක්ද කොහෙද .බලන්නකො ලස්සන.කෙල්ලෙක්ම තමා."
අම්මයි අක්කයි එහෙම කිව්ව.ඒ වෙලෙර් තමා කල්පනා උනේ කලින් මට අක්ක නංගි කියල කතා කලෙ අම්ම දුව කියල .ඒක එහෙම්ම අමතක කරල මම අම්මයි අක්කයි එක්ක කෑම මේසෙ ලෑස්ති කලා.ඒ වෙලේ කොල්ලො මට එක එක ඒව කියල විහිලු කලා.මම ඒව ගනන් නොගෙන  හිටිය.පස්සෙ මම ඇදුම පිටින්ම ඉදගෙන කෑම කෑව.
කෑම කාල ටික වෙලාවක් ඉදල කොල්ලො ගෙවල් වලට යන්න ගියා.මාත් යන්න ඇදුම් මාරු කරන්න හදද්දි
"ඔය කොහෙ යන්නද අද මෙහෙ ඉන්නව.මොකෝ මෙහෙ ඉදල නැතුවයැ." එහෙම අම්මයි අක්කයි කිව්ව .
මට ඉන්න කිව්ව නිසා මම ඇදුම් මාරු කරල වොශ් එකක් දාගෙන ආව නිදස් ගන්න.අදින්න ඇදුම ගද්දි තමා එකෙ අරක්කු හැලිල ගදයි කියල තේරුනේ.නාපු නිසා වෙරි බැහැල තිබ්බෙ ටිකක්.පස්සෙ මම අරුගෙන් ඇදුමක් ඉල්ලන් ඇද ගත්ත.ඌ මට වඩා මහතයි.ඌ සරම් එහෙම අදින්නෙත් නෑ.උගෙ තියෙන්නෙ ශෝටවලුඉ ඩෙනිමුයි විතරයි .ඒව මට ලොකුයි.
කරන්න දෙයක් නැති නිසා ඒකක් ඇද ගත්ත .පස්සෙ අම්ම කතා කලා තේ එකක් හදල.ඒක බොන්න මම කලිසමත් අතින් අල්ලන් ඉස්සරහට ගියාම අක්ක ඇහුව මොකෝ කියල .මම කලිසම ලොකුයි කිව්වම අක්ක කාමරේට ගිහින් එයාගෙ නයිටියක් ගෙනත් දුන්නා ඇද ගන්න කියල .මම ඒකට බෑ කිව්ව.
"මේ හලෝ කලින් ෆ්‍රොක් එකක් ඇදන් ලස්සනට හිටියනෙ.දැන් මොකෝ මේක ඇදින්න බෑ කියන්නෙ.ඇද ගන්නව මේක.ඕක ඇදන් ඉන්න පුළුවන් ද.ආ ඇද ගන්නව "
පස්සෙ ඕන මගුලක් කියල ඒක අරන් නයිටියයි ඒකෙ කෝට් එකයි ඇද ගත්ත .පස්සෙ ඇරූගෙ කාමරේට ගිහින් ඇදට පැන්න.අරූ ඇවිත් මට විග් එක දීල මේකත් දා ගනින් බන් කියල කිව්ව.ඕන මගුලක් කියල ඒකත් දාගෙන ඇදට පැන්න.පැනල අරුත් එක්ක ටික වෙලාවක් කියෝ කියෝ හිටිය.ඒ වෙලේ.......

මතු සම්බන්ධයි .....

Comments

Popular posts from this blog